| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-12-15  |
今朝落雨* 好彩撞到你,,,又雨中漫步-0- 開心啦你XDD
之後我地幾個上去HALL考ORAL=] 個個都好驚,,,
ENG* 永遠都是這麼悶-0- 眼訓到死!!!
LUNCH* CHRISTINE話同枱坐果個妹妹出緊水痘-3-
嚇驚我!!! 因為得我仲未出,,,
番到去嚮3樓行果時,,,比人大嗌左我個名幾次,,,
CHAN KING LING,,,我要你睇吾到聽日既太陽-0-
MCED*派分紙,,,我從來都吾會喊,,,但今次都忍吾住,,,
因為我真系覺得自己好冇用,,,唉!!!
放學同CHRISTINE送SWANLI走*
|
| |
2006-12-14  |
7點鐘打比人,,,點知嗌吾醒,,,我真系打左兩次囉-0-
落雨* 你地執到啦! 有我幫你地擔遮XDD
晨讀* SMS,,,差D訓著,,,
P.E.* 好多人冇心跳!!! 嚇驚我-0- 7個人好齊心!!!
MUS*溫書,,,對住你好想死!!! 煩親我-3-
MATHS* 幾好呀都!!!
LUNCH* 同CELIA同枱-0-差D比人打,,,,
放學拎住D書手軟,,,決定搭的士番家-3-
多謝SWANLI送我,,,
又話幫我拎書,,,對你太失望喇,,,唉-0-
|
| |
2006-12-13  |
7點鐘嗌醒人,,,
GEOG*笑死,,,
影相-0- 同KIKI,YOYO笑=] 快到吾知影左,,,
ENG* 比番塊鏡我,,,DICT,100分!哈!
LUNCH*4人食! 你終於番黎我地度喇!
今日3個人走! 雨中漫步-0- SWNALI !你執到啦!!!
唉! |
| |
2006-12-12  |
7點半先醒-0- 仲要記得嗌你起身,,,唉!
等的士等左半個鐘,,,最後都要老豆車我番學=]
差DD遲到-0-
CHIN*派卷! 哈,,,高你零點五XDD 一定系睇我架啦你!
LUNCH* 3人食,,,比人嗌梁太,,,想死-0- 我冇甘好福份!
ENG* 比人收左塊鏡,,,得!我吾怪你!
吾該SWANLI等我! |
| |
2006-12-11  |
今朝冇叫人起身-0-
MATHS*同婷各自SD MSG !
H.E.都系冇教我煎蛋-3- 點算!!!? 我再甘落去真系冇人要,,,
LUNCH* MAN MAN吾理我地!
I.S. 差D比人捉到我=]
同SWANLI走,,,
好感激你囉!為左我帶電話-0- |
| |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 78 | »
|