| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-10-03  |
早上冇咩事=]
LUNCH 4個人*邱同學比錢我食晏-0-
估你吾到喎真系,,,甘大方丫你!!!
但系之後問我幾時請番佢食,
冇野講囉,搞到我同你好似吾知點甘'''
放學同哩,雯走
|
| |
2006-09-30  |
早上幫哩哩畫畫*
之後LUNCH可憐到傻=0=
好掛住同你地食丫!!!
|
| |
2006-09-28  |
早上大家一樣死晒甘樣=]
LUNCH三個人都一樣可憐*哩哩吾舒服!!!
擔心你!!!
之後文丹堂:::好嬲囉!!!差d比人罰留堂,,,冇野好講,
講都冇講過野就勁多人比佢罰!!!OKOK!!!
跟住比MISS WONG話我傾計,,,頂,,,前面玩到死甘樣你
都吾理,,,你竟然走黎話我!?好好好=]我睇在你心情吾好*
之後三個人走* |
| |
2006-09-27  |
早上,,,幾條友死甘既樣,,,哎,,,多得我啦真系=]
LUNCH見番個FD,,,竟然吾太認得我,要諗下先記得!!!
哎,,,我真系吾同左咩!?
文丹堂:::邱同學d gag吾系好掂*比心機學下野啦你!!!
放學同哩哩走,VAN仔站見番雯,一齊走 |
| |
2006-09-25  |
LUNCH三個人食野,難食到嘔甘!!!
之後普通話,大家一齊學讀董泳雅!!!真系冇野好講=0=
*YO*都真系幾難讀下架喎,,,嘰嘰 |
| |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 78 | »
|