| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-07-14  |
今日番去學野,,,都OK悶既,,,之後趕番去換3,,,出TW唱K,,,
好正丫!!!個個都話我唱得好丫!!!哈哈哈* 仲叫我吾使讀書,,,去唱歌WOR,,,
hehehe,,,^^ 整整下又幾粒中了,,,我同ANGEL搭的士番黎先,,,
之後又同鰻魚SMS,,,哎,,,聽佢哂命,,,無奈,,,
|
| |
2006-07-13  |
今天天氣很好,,,對吾住鰻魚!!!陪你吾到,,,好彩你冇嬲我姐*
應承你,,,下次一定陪你架我!!! |
| |
2006-07-12  |
係,,,今日十一點幾起身,,,都幾早架喇,,,哈哈哈
之後去學野,,,同Ar,tine,,,好好笑丫真係*=]
之後又食野,,,番家了,,,同鰻魚SMS,,,有人做左g喎,,,哇,,,
仲有埋老公tim,,,真好!!! 恭喜!!! Then*同ChIng2傾左1粒鐘電話,,,
很高興呢,,,跟住繼續同鰻魚SMS,,,笑我姣,,,哈,,,你都姣架!!!^^傻的,,,
鰻魚仲介紹左個tb比我識,,,都幾令仔的,,,嘰嘰,,,都係留番比你好喇,,,嗯,,,
|
| |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
| |
2006-07-11  |
11/7*
今日比人迫我去游水,,,同鰻魚WOR,,,好勁架佢真係,,,
我都會教人游的原來,,,很好,,,但係比個細路串我WOR,,,
冇家教丫依D叫,,,激死我丫真係,,,
之後番家,,,訓著左BO,,,頂吾順,,,Then,,,MSN,,,同婷玩埋D無聊野一口一''
但很高興!!!跟住繼續同鰻魚SD MSG,,,吾錯吾錯|||
哎*今日張成績表,,,吾滿意,,,無啦啦拎左個吾知乜計劃良好表現獎,,,
但係冇乜感覺WOR我,,,中史,,,好頂,,,排16,,,其他科都輸左比佢,,,我有點兒嬲,,,
算,,,下次努力!!! |
| |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|