| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
| |
2006-09-02  |
今日訓到3點幾'''
`可能尋晚訓得吾好了*
落去食野...呵`比人讚我條褲令喎=]緊系令啦!!!
跟住番左屋企,,,冇耐又話出去食飯,,,
之後食飽飽,,,番黎同人MSN'''
KCHY:::假假地我都大過你啦,,,比吓面好喎!!!
丫同學:::如果你想識我既話,,,吾該你搵D好少少既方法lor,,,
傻既都知你想做咩啦,,,驚我睇吾到,,,定系當我傻架你!!!
|
| |
2006-08-31  |
今日三個人出去打波'''正丫'''
之後走左番黎,,,換3...揸車出去食飯...
10點幾番黎...MSN...低b啦你地...
冇啦啦電話嚮!!!有個MSG喎...睇睇...你SD比我的...我想問你做咩事SD比我!?
呵呵'''
喂喂''你系未真系搵我架!? |
| |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
| |
2006-08-29  |
今日晏左起身...死喇...慣左tim...
之後出去行街街...買左條褲...都OK令的*
跟住有人打比我...約我喎!!!呵呵''' 超勁丫!!! 好好好]]]
番到黎同人MSN...無聊lor你地真系,,,我都話吾似佢lor,,,聽到未丫下!!!
xxx:::我想同你講lor,,,你慳DD啦吾該!!!你寫埋果D野好頂丫...
你講咩都冇用架啦...你睇睇你咩樣先啦...好冇... |
| |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|