FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2006-09-10

今日都系同平時一樣的*

揸車出去遊車河呢!!!

之後去左尖沙咀睇LV,,,點知真系買架喎=]

我都吾明LV有咩咁大既吸引力lor講真'''可以有咁多大陸同胞排隊的=o=

跟住食埋野就番左黎喇'''

同人MSN*知道左好多野...

CELIA:::你好好珍惜人喇!!!佢吾岩我架!!!  (你明點解啦)

 

哈哈哈*我同我老公講既野=] 都幾下架講真

   CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:39):

 老婆~~~~

FLoReNcE*=] (PM 05:39):

老公~~~

 

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:40):

呵呵~~=]

 

FLoReNcE*=] (PM 05:41):

咩事丫你*掛住我牙!?

 ::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:41):

冇乜嫁..嗌下妳~~

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:41):

驚你掛住我丫

 FLoReNcE*=] (PM 05:42):

都吾系掛我既,,,吾使你咁好心!!!

 

 

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:43):

 ...................................

 

FLoReNcE*=] (PM 05:46):

'''

 

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] :

吾好甘啦- -

FLoReNcE*=] (PM 05:48):

本來好開心架MA'''點知吾系既,,,

 

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:48):

我有話過吾掛住咩= =

 

 

FLoReNcE*=] (PM 05:49):

估吾到我婚姻會咁失敗的'''

 

::     CHY .. 誰攔截也擋不住 我在行近妳 ; ] (PM 05:50):

吾好甘啦 - -

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 




2006-09-08

      今日拎左書諗住借比你的*

  點鬼知你冇搵到我喎!!! 頂!!!重死我了=o=

      鄺樂怡同學!!!我會記住你的!!!

 

  ENG果時:::文丹教的*YO*我依家先知我ENG系咁勁的!!!

      呵呵''' xDD

  頂'''文丹上兩次堂都拍我個頭喎!!!

      整到亂鬼晒lor=]

 

之後LUNCH同KING.K買野食*

      YO*雨中漫步呢!!!呵呵'''超正!!!

嚮街市撞到人喎我*感覺吾太好*=v=

      你D眼神怪怪的...

跟住同KING.K番左去食'''喂'''勁好笑lor'''你真系好肥丫=]

      放學同TSY走* 好可愛丫你=V=

 

好掛住言言老公丫!!! 哈哈

 

 

 

 

 

 

 




2006-09-04

今日都OK嬲的'''

明明我等左你好耐啦都'''見住你一出黎就走左'''我嗌都冇用喎'''

我諗住你一定系有事先走啦咁*之後我就同celia去等丫錦LOR'''

等泥等去都未放'''ceila叫我走喎'''咁我走lor=]

點知比你打黎話我做咩事走左去'''冇野好講啦咁!!!

大佬'''鬼知你上去拎書咩'''都冇話我知牙'''

仲要好似系我既問題咁lor吾該'''

OKOK!!!我吾想同你嘈'''當系我既問題啦咁*

我吾知因為咁要同你地吾岩幾耐lor'''

如果你認為真系我錯既'''得得得'''SORRY囉'''系我講先既!得啦咁!?

 

 

 




2006-09-03

今日早左起身*

之後飲茶'''YO'''FAMILY DAY'''

跟住一齊出去睇新車'''好想換tim!!!

then...遊左好耐車河,,,番屋企了!!!

同KCHY,SheLdoM MSN囉'''

真系好低能丫你地'''我叫傻!? 咁你叫咩丫!!!

 

 

喂'''多謝你話:如果你剪左頭髮我就第一個溝你!!!

呵呵

我黎真架!!!等你丫我!!!

 

 

 




[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼: