今日出旺角...OK啦......
冇咩野講*
今日都OK晏起身的,,,
之後同詩去青衣hea左兩粒幾鐘,,,無聊的,,,跟住我死左番黎喇,,,
教你睇人地MSN既密碼!! 隨便簡一個 list 入面既人.., 係MSN 既對話框入面,打 [ 我是 ] ,, 跟住唔好send 出去住,, !! 再禁 alt ,然後順序禁小鍵盤29482 , 再鬆開 alt 鍵, 對話欄入面就會出現對方msn密碼。 依個係微軟公司既漏洞,你可以玩下, 但千其唔好亂改朋友既密碼呀..!
* COPY BY MAVIS* THZ*
今日九點幾起身'''好眼訓'''成晚都未訓過'''
同饅頭食早餐'''之後同佢去KF行'''見到fd喎我'''THEN*再陪佢番蕭明拎野'''
跟住搭地鐵番TW'''行左陣'''之後佢同我又跟住我老豆架車出MK''''''行程都OK複雜的*
之後番到黎SMS'''好無聊下架都'''成日o係度等等等'''哎'''哈哈哈*