| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-07-10  |
今日都ok多人關心我bo*哈哈哈,,,有點兒感動呢,,,
係丫,,,果日,,,有份SD MSG比我既果班人,,,thz丫,,,有好多人我都估吾到會
記得我生日,,,哈,,,真好!!!多謝丫!!!錫錫啦,,,哈
Ar,tine:::吾好煩,,,我聽日等你!!!
鰻魚:::吾好嬲
|
| |
2006-07-04  |
今日好冇聊,,,都係冇乜心情咁,,,哈哈,,,
早上玩人,,,好開心^^,,,係未好賤呢,,,嘰嘰,,,
我發覺好多野都變左,,,咁又點wor,,,都冇辦法架,,,
哎,,,係我吾好彩掛,,,
Lunch,,,太低b了,,,4個人做埋d無聊野,,,檸茶變檸水,,,
仲要影低去,,,哎,,,又多個花名了,,,烏冬,,,都痴線既,,,
|
| |
2006-07-03  |
今日成日都好驚驚,,,仲好嬲tim,,,
係丫,,,Ar,tine話我影相果時好純架^^:::咁係未姐係平時吾純丫,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
而且仲話我有D細路仔脾氣,,,,,,,,,,有D可愛tim,,,,,,,,,哈哈哈,,,,, |
| |
2006-07-03  |
今日冇乜心情*
Lunch,,,同Ar,tine玩,,,D野好難食架,,,都吾知乜鬼黎架,,,
跟住,,,嘰嘰,,,吾話你知,,,之後Ar,tine送我搭車車,,,
番到去,,,同Lokyee講埋晒D無聊野,,,
:::我都話左我吾係豬lor,,,吾好咁叫我丫,,,
好煩丫,,,係係係,,,我小器,,,脾氣差,,,易嬲,,,咁又點姐,,,
頂,,,好煩丫吾該,,,
|
| |
2006-06-30  |
30/6*
今日Eng,,,死左,,,好失望,,,我連E科都衰左,,,
拎左卷番到去,,,個個都問我點,,,以為我考得好好,,,
我冇晒心機,,,冇出到聲好耐,,,都吾明自己做咩考成咁,,,
死啦***好驚tim***
而且Ar,tine佢兩個又甩底,,,哎,,,今日都冇咩心機咁,,,
好煩丫,,,吾知點好,,, |
| |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|