| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-10-13  |
今朝比人話裙短-0-
甘你果條又如何呢!? 叫我換!?
冇咩可能囉*
一系大家著到落地下囉甘!!!
LUNCH*
8個人食,,,好可愛呢真系-0-
之後最尾果堂聽TALK,
梁同學好得意丫個樣!!!
放學,,,煦同我走*
|
| |
2006-10-11  |
ENG,DICT讀得怏到死=]
諗都冇時間你去諗*好彩我識!!!
LUNCH 4個人食'''
我見到CHRISTINE好心痛囉真系-0-
之後三堂CHIN*比人留到5:30先走,
但系都高興的!因為TEST好高分呢=]
同婷走!!!
我都知我可愛架喇-0- 呵呵xDD
|
| |
2006-10-06  |
中秋節*
LUNCH三人食*
婷比邱同學打,心痛-0-
收到SHELDON個MSG,佢話嫦娥姐叫佢搵十
個豬FD講中秋節快樂!甘姐系話我豬啦-0-
出去食飯=] 樹打黎傾計,一路食一路同言言SMS!!!正!!!
之後揸車去黃金海岸啦,西灣河啦,西貢啦,再去青衣*
趕到番黎都系十一點幾姐,十二個人出去玩,言言打番比我傾計,
(你把聲真系好正丫!!!)
一點到走人,,,呵呵,,,得我有人送番去-0-
|
| |
2006-10-05  |
番到去大家一齊為功課而努力!!!
LUNCH 4個人食*上CHRISTINE屋企!!!
番到去見證住佢點比人玩-0-但系條友個樣真系好可憐囉'''
之後上堂努力答問題!YO!岩晒喎我!!!
但系譚同學話:::跟我答既,,,
真系吾知笑定點* |
| |
2006-10-11  |
早上比MISS WING話我態度差,
仲話我推晒D野比雯做*OK啦甘-0-屈我
LUNCH 4人食'''
文丹堂失望-0-
我未試過ENG會甘低架真系,
冇晒心情囉真系 |
| |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 78 | »
|