| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-11-14  |
mmlc中*
可憐囉我,,,電腦又壞左喇-3-
多得你啦-0-
|
| |
2006-11-12  |
早上飲茶-3- 講真,,,都吾系好早姐=]
之後去海港城行街街,,,但系要幫媽咪拎野!!!點解喎!!!
仲要一樣野我都睇吾岩-0-
行到好六點,,,DADY黎車我地番去食飯飯,,,
*YO*真幸福喇!!!
晚黑既廣東道真系吾同D既*
|
| |
2006-11-10  |
ENG* TEST有D難,,,但系都OK的!!!
LUNCH,,,3人食*
CHIN,,,勁搞笑,,,林同學個樣呀哈哈*
我都知我作得好架喇'''呵呵
同CHRISTINE走,,, |
| |
2006-11-09  |
雯早走,,,吾捨得!擔心你呀!!!
MATHS好努力!!!
LUNCH*3人食,,,好笑啦你地-3-
ENG*文丹悶死我,,,
週會同班長坐,,,都幾好笑喎講真,,,
同你FD左-3-勁多爛gag囉!!!傾到傻到,,, |
| |
2006-11-08  |
MATHS好比心機!!!
又比隔離話我蠢-3-
HEC*食蕉喎,,,個個食到面紅,喊晒甘'''
LUNCH*3人食,,,
ON DUTY,,,比人叫我掃地,,,(你明知我吾識架啦)
放學同SWANLI走,,,
又感冒了,,,次次都系TEST之前有事的-3-
|
| |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 78 | »
|