[].[]是我天真 X[][] 還是你。●〞*戲弄人?!
*( (〝'和你不瞅不睬,..
      最終只會成為敵人*//]]]

[][][]_...、.最後的1點心痛
徹底地醒過來。,''*
   [][]就讓我徹底地傷吧!!*
Fong53470

暱稱: FⒻⓝⓖ
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌

2006-09-07
大家姐派利是__& 行花...
悶悶既年初1,,__冇去到...
好似入左間黑店
1個女孩的心情故事


日誌分類

全部 (24)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言


RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


悶悶既年初1,,__冇去到拜年 驚訝

今朝本來要同啊媽1齊去拜年的!!!

but因為琴晚太遲番屋企啦..so搞到今朝起唔到身

真係好sor呀.→媽媽....

啊媽走左之後我又計續訓教啦,,,,訓到晏晝3點幾啊媽打電話番泥

問我同家姐有冇食野我先起身!!!!ka...

之後擦完牙洗完臉就左d野就係度睇碟啦...

睇到6點鐘啊爸造 要睇新聞咁我就去左沖涼

之後出泥食飯飯....今晚得3個人食飯

食完就開始玩電腦啦...~~

唔知做乜鬼家姐唔俾我轉msn,,,~搞到我靜係有得玩icq

嗚嗚!!!!冇得同佢傾計計.....唔開心呀><

琴晚應承左等佢電話~~叫佢11點後打俾我

點知我又搞到凌晨4點先番屋企喎...唉!@

佢實嬲死啦.....!咁小氣...,.小氣鬼

最後我為有係icq到同啊哥傾計啦

原來啊哥個身世好慘個喎...相比之下我幸福好多

所以我以免要對屋企人好好..好好!!!

唔好再成日發佢地脾氣.....^^

啊哥.//.//你都唔好唔開心啦!!!

我知好人有好報的.......你以後1定會開心的

即使佢地唔係你身邊..........加油呀!!!支持你

食夜晚飯果陣啊媽又打電話番泥...

話佢打麻雀win左錢錢$$$~~番泥俾利是我地

佢都傻既...開心得佢呀~~不過有利是收緊係好啦!!!!

緊住係大陸既大伯又電話泥拜年順便問大家姐點解咁耐仲未番到去

哈.............點知冇幾耐家姐就到左屋企啦!!!!

SO又再打多次電話泥話家姐已經到左啦~~

真係無聊........

好掛住係大陸過既每1個新年呀~~~

因為冇得燒爆竹....香港冇..>嗚<

仲有每縫年初2婆婆屋企就會好熱鬧嫁啦~~

因為佢好多仔女....而年初2就係佢地番泥拜年既時間

所以1定好熱鬧...好正.~~唉!!今年又要係香港悶住過啦

不過都唔可以怪人既...係我自己話唔番既

kak......下年我1定要番去玩番個夠!!!

最後因為香港好小親戚,,,,所以冇乜人泥拜年

再加上我地輩份細~~要去人地度><

真係煩........唔中2咁...<<<<