今朝本來要同啊媽1齊去拜年的!!!
but因為琴晚太遲番屋企啦..so搞到今朝起唔到身
真係好sor呀.→媽媽....
啊媽走左之後我又計續訓教啦,,,,訓到晏晝3點幾啊媽打電話番泥
問我同家姐有冇食野我先起身!!!!ka...
之後擦完牙洗完臉就左d野就係度睇碟啦...
睇到6點鐘啊爸造 要睇新聞咁我就去左沖涼
之後出泥食飯飯....今晚得3個人食飯
食完就開始玩電腦啦...~~
唔知做乜鬼家姐唔俾我轉msn,,,~搞到我靜係有得玩icq
嗚嗚!!!!冇得同佢傾計計.....唔開心呀><
琴晚應承左等佢電話~~叫佢11點後打俾我
點知我又搞到凌晨4點先番屋企喎...唉!@
佢實嬲死啦.....!咁小氣...,.小氣鬼
最後我為有係icq到同啊哥傾計啦
原來啊哥個身世好慘個喎...相比之下我幸福好多
所以我以免要對屋企人好好..好好!!!
唔好再成日發佢地脾氣.....^^
啊哥.//.//你都唔好唔開心啦!!!
我知好人有好報的.......你以後1定會開心的
即使佢地唔係你身邊..........加油呀!!!支持你
食夜晚飯果陣啊媽又打電話番泥...
話佢打麻雀win左錢錢$$$~~番泥俾利是我地
佢都傻既...開心得佢呀~~不過有利是收緊係好啦!!!!
緊住係大陸既大伯又電話泥拜年順便問大家姐點解咁耐仲未番到去
哈.............點知冇幾耐家姐就到左屋企啦!!!!
SO又再打多次電話泥話家姐已經到左啦~~
真係無聊........
好掛住係大陸過既每1個新年呀~~~
因為冇得燒爆竹....香港冇..>嗚<
仲有每縫年初2婆婆屋企就會好熱鬧嫁啦~~
因為佢好多仔女....而年初2就係佢地番泥拜年既時間
所以1定好熱鬧...好正.~~唉!!今年又要係香港悶住過啦
不過都唔可以怪人既...係我自己話唔番既
kak......下年我1定要番去玩番個夠!!!
最後因為香港好小親戚,,,,所以冇乜人泥拜年
再加上我地輩份細~~要去人地度><
真係煩........唔中2咁...<<<<
|