今朝去左跳舞舞,,,,,,,,,因為我個partner唔得行冇泥到∼∼
So要同另1個人跳住先=.="不過,,,,,,,佢又跳得幾好喎!!!!
今日個啊Sir發脾氣呀∼∼好驚驚..嗚!
因為我地跳得唔好,,又唔認真喎,..數拍子又細聲喎
再加上有2條柚又唔知係咪跳個喎∼∼剩係識得係度玩
搞到個啊Sir勁唔happy..之後就鬧人啦,,
跳完dance之後我地去左食野,,點知去親我地想去既都爆曬
跟住我地入左去間超似..勁似,,爆似,,黑店既地方食野.!
入到去∼∼先發覺原來冇我地中2食既野既><..之後我地仲想走添..
跟住我同可卡欣叫左雲吞麵話走蔥加腩汁∼點知佢剩係走左d蔥冇腩汁既>?<
咁我地咪叫佢俾d腩汁我地啦,,哈!!佢果d都唔知咩泥嫁,,
見到都客死..so最後我地都係唔要.......
而mandy果碗就岩岩同我地相反∼∼有腩汁但冇走蔥
lisa同另1個好似唔知叫咩美珍既人叫左2碗艇仔粥∼∼
點知,,,,,,,唉!!材料就唔好講啦!!!
個味道∼∼咔咔.*佢地剩係食到d糊椒粉咪∼∼XD
果個陳嘉琪先搞笑∼∼∼佢叫果碗豪仔粥笑爆我地
D豪仔真係超細粒,,當佢食落去果陣,,可能係D味道太[[好]]啦
搞到佢好感觸..有D眼濕濕既感覺~~因為第1次食到咁細既豪仔
令佢畢生難忘,,,,,,,,,,,,KAKAKA
仲有呀,,,,,哩間野好99999呀~~~明明個餐牌話15蚊1碗突嫁MA~
跟佢竟然係張單到寫18蚊喎><..頂佢呀~~佢話果3蚊係野飲!!
但我地都冇叫野飲~~~佢話都要照收........
仲有仲有D可樂都唔知擺左幾耐既~~~全部拎出泥都有D唔似菜而好似乾左既菜係度
核突得過佢呀.................~><
跟住我地1路食1路就係度批評哩度果度.,,仲不是細聲講大聲笑
食完野之後~~~我地就去左陪可卡欣剪頭髮啦!!
而先曷陳嘉琪話要番屋企先~~~跟住行多1陣之後
LISA就拉咪果個咩美珍去番教會~....之後就剩低我地3個
我地去左勁髮廊到剪頭髮~~~~
我係果度坐到訓著.,.,..因為我真係好眼訓,,,個頭又超痛喎.....
哈...........佢剪完個頭髮之後我同MANDY狂咁話佢~~
因為其實個頭唔多襯佢~~再加上番到學校1定俾人捉既
跟住再行多1陣,,,,,我就話要番屋企先啦~~因為我發覺我開始好唔掂啦
個頭超爆辛苦,...好似就泥要暈低咁,,,,,,,,,,
番到去乜都唔理就番教先啦,,,~~
幾驚會係條街到暈左呀>.<
P.S琴晚個華裔小姐都亂泥既....果條八婆竟然入到5強不單止仲攞咪季軍,,
仲有呀......冠軍條柚都唔係好靚姐~~~12號仲靚啦~~竟然攞唔到!!!
|