| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 8 月 17 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今日去大家樂食完野..一出到去..就俾我見到...
余程傑..= =
我地兩個即時o咀囉..= =
跟住我媽就問我做乜係到發呆..o咀x2..= =
番到去..
又係到睇亞綸個後援會..
要努力發po耶..
|
| 發表時間:2007-08-17 03:37 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 15 日 星期三 |
分類: 未分類 |
SOR喔..沒有打qooza很久了.. 因為沒什麼好打喔.. 有誰買屈臣氏<精>餾水的話..告訴我喔..拜託.. 現在的我.. 迷上炎亞綸.. 帥帥的他..xpp |
| 發表時間:2007-08-15 04:06 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 10 日 星期五 |
分類: 未分類 |
SORRY..呢排冇乜點打qooza.. 因為.. 我好似對qooza厭倦左.. 唉.. 等我有番興趣既話我就會打番..sorry喔.. 另外..謝謝那位教我的人.. 我已經玩到喇..thx.. 我知你是誰來的..真的很感謝你喔,.. |
| 發表時間:2007-08-10 03:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 5 日 星期日 |
分類: 未分類 |
搵人打救吓我呀.. 我部nds唔知點解入唔到game落去.. 有問題的.. 救命.. 該怎麼辦/. |
| 發表時間:2007-08-05 04:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 3 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今日終於去左睇哈5喇..爆爆爆好睇..=] 不過真係太衰喇..cut左咁多野..由其係魁地奇..嗚.. 始終都係睇書原汁原味..xdd 唔講住喇.. 而家要整nds d野..=] |
| 發表時間:2007-08-03 04:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 158 | »
|