| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 2 日 星期日 |
分類: 未分類 |
昨天開學禮..
沒什麼特別..
在課室..
同呀圃坐..xpp..
放學..
俾sally捉左去..= =
karen同周灝賢坐呀..haha..真好..
我會教karen黎整估佢架喇..xpp
|
| 發表時間:2007-09-02 05:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 31 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今天早上去了飲荼.. 病左仲要飲..= = 而家個喉嚨好痛..= = 好彩係食藥丸唔係藥水..唔係一定苦死..@@// 聽日開學LU.. 新學期..= = |
| 發表時間:2007-08-31 02:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 30 日 星期四 |
分類: 未分類 |
今天.. 生病了.. 發燒 + 頭暈.. 好辛苦喔.. 淨間去睇醫生.. 唉.. 病真係辛苦.. |
| 發表時間:2007-08-30 09:51 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 29 日 星期三 |
分類: 未分類 |
唉,, 分配到2B.. 很少相熟的朋友.. 班主任又不好.. 來年的校園生活怎樣渡過呢.. 而且又被<來年的男社長>找去幹什麼所謂的<社committee>.. 唉.. 來年的生活.. 不可切想// |
| 發表時間:2007-08-29 03:08 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 22 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今天去了買番學用品..>,< 去完跟住行綠楊個邊.. 竟然俾我見到sally.. 佢即刻跑左個黎..太熱情了..xpp.. 番到屋企.. 又打機.. 唔想學琴.. |
| 發表時間:2007-08-22 03:52 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 158 | »
|