| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 12 日 星期二 |
分類: 未分類 |
呼..終於到了清locker的日子..真辛苦,,.= =
chist..好無聊..係到背戰城南..
chi..搞錯..第一個我個人短講..何志明又要我係出面企n耐..搞到我勁驚..唔記得左一句..= =..真係火羅..又講得差..==
eng..考oral..又係我第一個..乜都第一個..搞錯..講得麻麻地咋..唉..
math..好無聊..拎左27本健康檢查本野黎睇..哈哈.xd
pth..ms 黎一黎到就鬧人囉..又俾佢記左個名..= =
eng..27狂叫miss chiu做christine..跟住miss chiu俾左佢個msn我地..=]..add了她..=]
d.t..整好個鎖匙扣lu..=]
放學..去健康檢查..=.=..唔想去耶..答小巴個時見到27自己一個飛的去..仲串我添..= =知你有米..= =
檢查完..番到屋企3點半..然後落左去閱讀室同呀圃溫書..溫到6點半..就番黎..仲有3課未溫..要加油呢..>.<
|
| 發表時間:2007-06-12 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 6 月 11 日 星期一 |
分類: 未分類 |
今天好累呢..又要拎住疊書番屋企..= = sci...無無聊聊..係到check answer,,做完係到玩..xd epa..好留心咁聽書..~因為就黎考試lu.. listening..一路玩一路溫geog..很乖的我..xdd chi x2..默木蘭辭..錯1..= =跟住對自學..41又亂tick..= = lp..好無聊囉..係到聽佢講廢話..= =我唯有溫geog..唔想聽佢講..= = hi......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-06-11 03:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 6 月 10 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今朝10點幾起身..食完早餐就去跳舞..好大雨呢/.= = 跳完都成1點幾..答車去左南風食飯..食完飯去左扭蛋..xdd 扭完就行番去lu.. 番到去..開電腦.. 冇lu..而家搵緊歌呢..真難搵..= = |
| 發表時間:2007-06-10 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 6 月 9 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今朝11點先起身..俾個無聊電話嘈醒的..- - 跟住雪雪打黎問我番唔番柴天..我話唔番..>.<.因為呀媽唔俾.. 跟住又俾呀媽的左去朝江春飲荼..很無聊吧..飲完..就同02..jessica..sally佢地去三棟屋.. 打俾jessica個時..勁恐怖..無啦啦一喂..跟住有人話<喂..honey呀..>咁樣,,仲以為係sally..點知問番sally佢話唔係... 很恐......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-06-09 04:33 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 6 月 8 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今天很無聊的吧..= =..又很倒霉..= = math..臨尾幾分鐘俾呀sir叫出去做問題..點知唔識,.= =但打了鐘..所以唔洗做..xd..好彩..我係到睇38借俾我睇個本書..=]..跟住又做左d暑期作業..xd geo x2..一上堂amy姐就殺埋去我到..= =一問就問我問題..亂撞答岩左..真係好彩..=].. chi his..對中史作業..很無聊,. eng..考oral..仲未到我......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-06-08 03:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 158 | »
|