Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六 分類: 未分類

 今朝10點就起左身..10點半就諗住去愉景扭卡..但係點知仲未番卡..成個荃灣同尖咀都未番囉!!= =

跟住我就答地鐵去金鐘with呀爸呀媽同楊美怡..去左british council報左個班..係八月份既班..逢星期二四..1點至4點上.

唉..要自己一個上..真悶..= =

報完名..去左PP去行街...行完之後..就答地鐵番荃灣..番到去諗住食野..點知到到都咁多人..= =

最尾番左愉景食..呀媽去叫野食個時..我同呀妹就去左搵SALLY佢地..YUKI同CHOLE話我呀妹靚女囉..邊到靚呀..= =

食完野上番到..見到梁家煒買左條鏈俾YUKI..巧SWEET喔..XDD

我地去完冒險..就坐左係d假石頭到..hea左好耐..決定答的去悅來..同sally..pl同一架的..同sally坐後而傾計..傾到<花仔花店>就笑死左..xdd..

chole係昌寧到hold左d飛輪海卡..跟住我地就行去南豐,.,去左影貼紙相..chole冇影到..5個影..今次影得有點兒怪[我]..但我又加左d好店既野..xd

d相過完膠都成5點半..跟住我同jovy就行番去..去到愉景..入到冒險見到換左卡..跟住我就打俾我妹叫佢落黎扭..jovy唔留得..要走..真慘..=[

扭左好多卡..費時打..想知就問我..

番屋企..同chole傾左陣電話..跟住又同kk傾..冇得玩電腦..>.<

夜晚..係到玩nds..聽森美移動..

發表時間:2007-06-03 04:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 1 日  星期五 分類: 未分類

jessica今日真係冇番學...>.<

sci..好悶..做sci wb,..唔係好聽佢講野..

epa..俾ms chan叫起身串vocab..好彩都識串..=]

eng..listening..好悶耶..訓左5分鐘..俾27彈橡筋..跟住就嚇醒左我..= =

chi x2..好無聊..對自學..個個董加幹都亂俾分既..賤..

lp..miss chan冇番..好yeah~由一個不知......

(閱讀全文)

發表時間:2007-06-01 06:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 31 日  星期四 分類: 未分類

今天測PTH呢..聆聽寫韻母個到死了..不太懂..= =

MATH..都係唔明..睇黎係時候搵我表嫂黎教教我喇..>.<

GEOG X2..無聊!!!聽佢講書好想訓耶..= =

CHI HIST. ..梁詩正講書真係<冇得頂..>搞到我又好想訓..唯有玩錶..傾計解悶..>.<

ENG..DICT..BONUS錯了4個...>.<很差..02全對..很勁..

......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-31 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 30 日  星期三 分類: 未分類

唉..我枝無印筆..唉..又俾27拎左去用..而我..唉..用都冇用過枝筆..= =

今日MMLC個時..丁穎兒流鼻血..= =睇埋D無聊野..SUMMERING PLAN..= =

MATH..好無聊..係到玩..xD

CHI..仲無聊..何志明無啦啦發火囉..O咀..

ENG..最後一堂ERS..= =唔想轉做G.E呀..臨尾落堂.我唔覺意飛左枝塗改液出去..跟住MISS CHIU拎住......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-30 08:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 29 日  星期二 分類: 未分類

 今朝reading period個時..周灝賢同我講4114...哈哈..證明41鐘意yuki..YUKI咁令女..XD..但佢已心有所屬呢.XD

MATH X2..原來係MR CHAN黎代..不過都冇理佢..自己做MATH..我地得閒玩吓錶咁啦..[唔包括41..]XD..27好好笑..叫左幾次MR CHAN做MISS..成班係到笑..哈..佢拎左我枝新既無......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-29 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]