Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 27 日  星期五 分類: 未分類

F.A..測中史..地圖衰左..配對TIME UP個時先發覺做錯..改唔切..搞錯..>.<勁驚中史唔合格囉..做做吓卷聽到41講左好大聲<SHIT..>然後佢係到刪野..唔知搞乜鬼..= =

CHI..派作文..56分..進步左9分..=]

SCIX2..悶..同梁紹傾計..無啦啦俾周灝賢整..無奈..

小息..打預備鐘個時係LAB出面排隊..俾29偷左枝筆..終於俾佢地整到斷哂墨..真係有D心痛架其實..=[[

第一枝既無印原子筆:唔見左..

第二枝:斷哂墨..唉..

PEx2..打手球..無聊..班男仔就好啦..有得打排球..我都想打..>.<

第二堂PE..出去籃球場..打手球..俾SALLY成個手球打落黎..爆痛囉..副眼鏡都差唔多跌埋..

淚水要忍著..不可留下來..

好彩唔係已前個副無框眼鏡..唔係既話一定碎哂..到時唔知點算好..

LUNCH..M記..食完去扭..不好的卡..>.<

今日多左張STEPHY銀簽..=]..HAPI..{PL送的..謝謝你..=]}

ENGx2PRESENTATION=FREE TIME..

做千字文..MATH NOTE..謄文..=]

放學..女童軍..悶..插花..

仲可以自由展示電話..哈哈

但..勁遲放囉..次次都係咁..好衰囉..點解次次男童軍可以咁早放架/.

落到去之後..見到PL throw d野上去樓梯到..唔知咩黎的..>.<

答校車..同popo傾計..落車..

行到去閱讀室倒..有個變態既人..

係到同我同popo講野..

講咩<兩位靚既小妹妹>咁樣..嚇死囉..

popo細細聲咁講左句<頂佢個肺>..我就好無奈..= =

番到去..玩電腦..同02傾電話..xdd

唉..今晚要聽音喇..難..

信社又要開始train math quiz..唔想參加呢..被迫的..嗚..

發表時間:2007-04-27 06:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 26 日  星期四 分類: 未分類

 chi his..太悶..係到同qooza wing 練個presentation..2分0幾秒..=]

chi..悶..何志明成日上堂鬧人..好麻煩呢..!!

ers..free time..要presentation..但冇抽中我..xd

math..周灝賢拎我枝無印原子筆黎整..但整極都整唔斷墨..<火羅>爆..xDD

今日唔知點解好留心聽書呢..= =

PTH..悶//討厭普通話!!

E......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-26 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 25 日  星期三 分類: 未分類

 今天可算是幾好的一天..=]

sci..悶悶的一堂..係到做epa worksheet..

epa..悶悶..佢有佢講,.我有我發夢..

listening..根本冇聽到listening..

係到玩..我抄董加幹d答案..周灝賢抄我d答案..xd..

chi x2..爆好玩..小組討論..周灝賢勁搞笑囉..何志明行過黎個時..佢就係到扮答問題..何志明走左就傾計..哈哈..好快過呢..

lp..個老師冇番......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-25 04:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 24 日  星期二 分類: 未分類

 今日爆多野做..

math..係到做history project..

geo..老師冇番..第一堂miss黎代..o到爆..係到對pth d野..悶爆囉..

第二堂..不知名老師代..我同vinci調左位..變左同sally坐..=]]

小息..

好多人都話單琛怡鐘意PL..

佢地話咩次次係單琛怡面前一提起PL個名..佢就會面紅wor..

我而家就諗緊係咪真架呢..可唔可信呢..

chi his..

悶爆..想......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-24 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 23 日  星期一 分類: 未分類

 今日8:00開始調位..

唉..我竟然..竟然..同董加幹坐..唉..爆爆爆慘..

唉..前面係..carson chow..

後面係..alex tai..救命.好慘..好想坐番之前個位..唉..都唔知點篇架..= =

eng..個扁咀老師今日開始黎上堂..佢上堂爆悶囉..

math..悶..

chi..小組討論..我啦..carson chow..qooza wing逼左41做組長..哈哈..

ers........

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-23 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]