F.A..測中史..地圖衰左..配對TIME UP個時先發覺做錯..改唔切..搞錯..>.<勁驚中史唔合格囉..做做吓卷聽到41講左好大聲<SHIT..>然後佢係到刪野..唔知搞乜鬼..= =
CHI..派作文..56分..進步左9分..=]
SCIX2..悶..同梁紹傾計..無啦啦俾周灝賢整..無奈..
小息..打預備鐘個時係LAB出面排隊..俾29偷左枝筆..終於俾佢地整到斷哂墨..真係有D心痛架其實..=[[
第一枝既無印原子筆:唔見左..
第二枝:斷哂墨..唉..
PEx2..打手球..無聊..班男仔就好啦..有得打排球..我都想打..>.<
第二堂PE..出去籃球場..打手球..俾SALLY成個手球打落黎..爆痛囉..副眼鏡都差唔多跌埋..
但淚水要忍著..不可留下來..
好彩唔係已前個副無框眼鏡..唔係既話一定碎哂..到時唔知點算好..
LUNCH..M記..食完去扭..不好的卡..>.<
今日多左張STEPHY銀簽..=]..HAPI..{PL送的..謝謝你..=]}
ENGx2PRESENTATION=FREE TIME..
做千字文..MATH NOTE..謄文..=]
放學..女童軍..悶..插花..
仲可以自由展示電話..哈哈
但..勁遲放囉..次次都係咁..好衰囉..點解次次男童軍可以咁早放架/.
落到去之後..見到PL throw d野上去樓梯到..唔知咩黎的..>.<
答校車..同popo傾計..落車..
行到去閱讀室倒..有個變態既人..
係到同我同popo講野..
講咩<兩位靚既小妹妹>咁樣..嚇死囉..
popo細細聲咁講左句<頂佢個肺>..我就好無奈..= =
番到去..玩電腦..同02傾電話..xdd
唉..今晚要聽音喇..難..
信社又要開始train math quiz..唔想參加呢..被迫的..嗚..