| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 4 月 1 日 星期日 |
分類: 未分類 |
嘩!今朝起身都唔知乜事..
條頸勁痛呀..
而且今日又要跳舞..
痛x10000000..真的很救命..
今日跳完舞之後..同CARMEN一齊行番黎愉景..
跟住我自己一個去左ELLA睇野..
同到呀圃同POPO..=]
呀圃冇紮辮呢..好令女喔..=]
食完野之後..去左CEU到買衫..=]
番屋企玩電腦..
淨間又睇JANICE喇..爆開心呢..XDDD
期待.,.
==========================
post左尋日d相去相簿到啦..
你地可以去睇睇..
http://photo.qooza.hk/ForeverDream
密碼係: photos
睇完留cm呢..
thx
|
| 發表時間:2007-04-01 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 31 日 星期六 |
分類: 未分類 |
嘩..今日好累呀.. 去左濕地公園同ngong ping360.. 我遲d會post相上去相簿..到時睇睇吧..=] 跟住去左冒險扭卡.. 扭左好多.. 想知打俾我問吧..xd 換左吳尊5r相..好開心.. 唔打住喇.. 去食飯.. |
| 發表時間:2007-03-31 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 30 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今日睇debate同quiz..ok啦. SUPPORT INTEGRITY** 好似第2..=] 放學..同sally去大家樂食飯..見到女社長..=] 食食吓..黃文韜打黎話"我頭先係校車到見到你呀媽呀.."= =好無奈囉..見到咁又點姐..= = 食完..去左悅來個邊行.. 係貼紙相個d機到已經行左好耐..* 2點幾..行番到荃豐..見到有新一期既janice yes card..買左4張......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-30 05:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 29 日 星期四 |
分類: 未分類 |
今朝一上到課室..就俾周灝賢整我個水樽.. 搞錯..同佢無仇無怨..整咩wor..= = 仲洗飲既..== ms chan話放完假要調位.. 我都唔係好想.. 因為02..PL..呀圃,,,CHAN LING..佢地都坐係我附近..幾好..=] 但.. 我係呢個位到..係最常感到寂寞既一個位.. 上堂個時.. 冇人會理我.. CHAN LING-留心聽書..呀圃..SAME AS CHAN LING.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-29 09:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 28 日 星期三 |
分類: 未分類 |
Math. 無聊的一堂..俾劉羅坤用成個file[註:file入面裝左好多野..]打落黎我到.. 痛爆,.ms 鄭咁都見唔到..搞錯..\ / Art.. 同jessica傾計.. 唔會悶既..=] eng. 俾劉羅坤用把間尺介落到我仲頸到..痛.. 又整我張凳..差d跌..唉.. lunch. 又去有利.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-28 08:41 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 158 | »
|