Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 6 日  星期五 分類: 未分類

今朝早俾呀媽捉左去同姨媽飲茶..= =

不過我姨媽無啦啦俾左$200我呢..

唔知點解..

不過都幾好..xD

飲完茶之後..

去左買YES!

行左幾間SEVEN..

終於搵到送吳尊掛畫既YES!喇..

HAPI..=]

去左屋企樓下..

見到POPO..

佢係公園到玩..

跟住POPO同我講話呀圃係10座同11座之間既平台打緊羽毛球..

我就去左搵佢..=]

番到屋企..

睇YES!..

睇完就開電腦黎玩..

而家好少人ON..= =

發表時間:2007-04-06 03:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 5 日  星期四 分類: 未分類

 唉..放假真係悶爆..

又冇野做..好悶..

好想番學呀..

02呀爸呀媽又唔俾佢傾電話..

淨係可以傾30分鐘之內..好似..

SALLY又去左旅行.

冇人陪我傾電話..唉..

好悶..

又冇野做..

而家又少人ON..

唉.......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-05 04:43 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 4 日  星期三 分類: 未分類

 今朝早退左燒喇..=]好彩..=]

今日好凍呀..成世人最怕凍..=[

11點9..同sally傾左陣電話..

收左線之後..02就打黎..跟住駁埋俾vivian..

問左d maths.

跟住02就同佢玩心理測驗,..

我要出街食飯..所以就收左線先,..

去左意粉屋食..

食完就答車番黎..

跟住玩電腦..

9號應該去溜冰..[sally話既..唔知會唔會改........

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-04 03:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 3 日  星期二 分類: 未分類

 嘩~今日男女童軍一齊去行山..

行萬宜水庫..勁攰..

行成16公里..勁攰囉..成個人散哂..= =

今日好跣囉個到..

有幾次差d係個時跣低..嚇死..勁驚囉..=[

而且勁凍囉..14度..我著得兩件衫...仲要係好薄個隻..勁凍..救命..

今日聽mrs. kwok講話考完試之後男女童軍可能會一齊去宿營..救命..= =

仲話埋下年男女童軍可能會合併..不是吧..

今日行左成7個幾鐘..由9點行到去4點......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-03 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 2 日  星期一 分類: 未分類

 尋日又去睇janice演唱會..

勁正..

影左好多相..

但冇全部post哂上去相簿到..

post左d咋..你地去我相簿到睇睇..=]

尋日勁晏先訓..

淨間4點至5點去打羽毛球..好開心耶..=]

而家好悶耶..

搵人黎同我傾電話啦...>.<*

================================

補野先*......

(閱讀全文)

發表時間:2007-04-02 12:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]