Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 28 日  星期一 分類: 未分類

 唉..尋日打唔到qooza..因為呀媽唔俾開電腦..因為我同呀妹係到鬧交,.麻煩..= =

尋日去飲茶個時拎左d數去問我表嫂..因為我表嫂係教maths既..原來41 d數係唔可信既..5題有3題係錯..= =

講番今日先~..

今朝答校車個時..姍妮俾左份報紙我睇..有陳軍龍個樣..笑死我..

早會..熱死..有人暈左呀但唔知邊個..咁熱就唔好集會啦..= =

f.a..test hist..難爆..好驚..差d做唔哂..

chi..無聊..玩..

sci x2..同梁紹傾計..研究41鐘意邊個..哈哈..傾傾吓..笑死我了..xD//想知就問我啦..真係笑死..

P.E X2/..上六樓上..跳舞同體操..哈哈..上正我個行..學開跳舞的我..XD

LUNCH..學校食..杯麵..冇乜特別

ENG X2..睇JOVY字典個小說..好睇..=]

同41.QOOZA WING.27傾計..哈哈..

周灝賢同26出去講個時..又咩THERMOMETER..又咩PAUL..又講埋我個手提出黎..搞錯呀..= =

跟住我就將27支HI-TEC-C解體..=]

放學..冇留低..

答校車個時..VIVIAN好慘呢..

俾1B23整..真慘真慘..>.<

===================================================================

YUKI~生日快樂喔~人地有冇同你慶祝呀..XD

發表時間:2007-05-28 05:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 26 日  星期六 分類: 未分類

 今朝成11點先起身..

跟住就開始抄hist note..

冇食早餐...直接食lunch..

食lunch前開左電腦..

玩左陣..

搵janice既圖..

msn with 呀君..carson chow..

俾carson chow串..= =

食完飯..開電腦..又玩

淨間就要溫hist喇..

唔係就死得.......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-26 01:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 25 日  星期五 分類: 未分類

 而家打qooza先..因為淨間唔開得機..唔玩得電腦..>.<

今朝9點37分就起左身..= =

跟住就係到聽歌..

10點倒..sally打黎..傾電話..=]

11點幾..開電腦..打qooza..msn..

淨間約左sally12:30

因為佢唔識去大河道m記..叫我帶佢去..>.<

跟住1點半就番學校做dt..希望做得哂啦..=]

at night..要去聽音..=&ws......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-25 11:13 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 24 日  星期四 分類: 未分類

 今日成10點幾先起身..唔願起身呢..

11點9出門口..因為今日去溜冰..

今日最遲到個個係我呀..>.<實係睇我呀妹份禮物睇得太耐..= =

跟住就答車去海濱喇...with yuki ..PL..劉浩明..

好彩仲記得點溜..今日冇趴街呢..

溜溜吓..sally就黎join我地喇..跟住劉靜雯又黎join我地..

有幾次俾sally整到差d趴街,..\ /

1點幾..sum sum......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-24 08:52 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 23 日  星期三 分類: 未分類

今朝周灝賢果然幫我買左個塗改帶芯..尋日佢自己仲貼錢幫我買..thx you..我會叫我個fd係林麗欣面前讚你架喇..xD[JUST FOR FUN]

CHI HIS..爆悶..又係到傾計..都冇俾人話..哈哈..梁詩正真的很樣衰呢..= =

CHI..死..派卷..比我想像中低好多..唉..得69..很廢..

ERS..傾計..周灝賢講講吓佢個咖哩海偉論..就俾老師調左去飛機頭等倉..只......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-23 08:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]