Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 12 日  星期六 分類: 未分類

 今朝9點幾就起左身..

跟住就同KaReN SMS..=]

11點倒..就開始左我今日既<扭卡生涯>..>.<

麻麻地囉..得JANICE普通卡..不過扭到RAINIE同ALEX膠..飛輪海閃..白卡X2..

有人用飛輪海金簽叫我同佢換楊丞琳白卡.,.勁抵囉我覺得..

飛輪海D野勁快冇哂囉..

我淨係換到1個飛輪海襟章咋,,>.<

跟住我自己換左JANICE既襟章 同5R..

幫VINCI換左STEPHY 5R..

跟住就去左買母親節禮物俾呀媽..= =

番到屋企食完飯之後..約左SALLY去悅來間冒險..

等左勁耐先見到佢囉..原來佢去左灣景..- -

跟住我等佢黎個時..我媽打俾我同我講叫我冷靜D..跟住我問佢乜..佢話我呀妹用1蚊就有JANICE膠..我即刻叫囉...

我叫佢俾我..佢唔肯俾我..

我用哂我畢生既rainie同佢換..佢又唔肯..頂..搞錯,..明知我鐘意janice又唔俾我..

唉,,

跟住我係悅來扭左幾張..

俾sally up中左..

扭到kenny膠..==so bad..係janice既會幾好呢..唉..

番屋企..經過昌寧..買左張janice閃..

而家差janice膠..金銀簽..有冇呀..有就俾我啦..唔該哂..>.<

發表時間:2007-05-12 04:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 11 日  星期五 分類: 未分類

 math..悶..41係周灝賢件3到寫左個<冏>字..但未寫個口..= =

跟住我同周灝賢畫41件3..周灝賢畫左係佢塊面到..哈哈..

geox2..悶..

搞店左math cw同geo wb..哈哈..勁唔勁呢..>.<

chihis..悶爆..隻鴨講既野真悶..臨落堂..電話響..原來係clara..俾隻鴨收左..真慘..

eng..傾計的一堂..丁穎兒有點兒煩..>.......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-11 06:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 10 日  星期四 分類: 未分類

 MMLC..so boring..冇野做..又唔玩得電腦..因為carson chow玩偷懶專家就俾人罰作文了..真慘..

math..41又發癲..

chi..我地個組別報告俾何志明copy左俾成班睇..41 d 字勁k型..xD

ERS..問PL借左本MATH書做功課..[THX YOU A LOT..=]..]做哂LU..幾容易吓..=]

COMP..好彩..冇俾人抽去PRESENT..VIVIA......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-10 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 9 日  星期三 分類: 未分類

mathX2..Ms 鄭冇番..FREE TIME..做哂HISTORY WB..仲有ENG GRAMMER BK做淨10幾頁..冇周灝賢咁勁..做哂喇佢..

ARTX2..單數要做電腦..雙數油顏色..YUKI同我一齊油顏色..=]=]

PL好串呢..串MS FOK..好勁..xD

ENGX2..DICTATION..冇溫過,..PASSAGE錯左幾個..嗚*

LUNCH..7仔..02自己一個去左廣發......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-09 09:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 8 日  星期二 分類: 未分類

今日測epa呢..難..

驚唔合格..嗚

chi..悶

sci..無聊..同梁紹傾計..俾周灝賢佢地整..慘..

p.e羽毛球..=]出面d棉花幾令呢..好似落雪..=]

lunch..威利..n耐冇去過食..凍華田好好飲呢..

番到去..好嬲呀!!!!

周灝賢倒哂我d野出黎..好嬲呀..明明係佢同41既瓜葛..關我q事..爆嬲..爆嬲/.

eng..悶..作文..

放學..羽毛球學會..大食會...=]

放左就去一樓..book art機..聽日做art..諗住做完就打排球..=......

(閱讀全文)

發表時間:2007-05-08 07:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]