| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 5 月 12 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾就起左身..
跟住就同KaReN SMS..=]
11點倒..就開始左我今日既<扭卡生涯>..>.<
麻麻地囉..得JANICE普通卡..不過扭到RAINIE同ALEX膠..飛輪海閃..白卡X2..
有人用飛輪海金簽叫我同佢換楊丞琳白卡.,.勁抵囉我覺得..
飛輪海D野勁快冇哂囉..
我淨係換到1個飛輪海襟章咋,,>.<
跟住我自己換左JANICE既襟章 同5R..
幫VINCI換左STEPHY 5R..
跟住就去左買母親節禮物俾呀媽..= =
番到屋企食完飯之後..約左SALLY去悅來間冒險..
等左勁耐先見到佢囉..原來佢去左灣景..- -
跟住我等佢黎個時..我媽打俾我同我講叫我冷靜D..跟住我問佢乜..佢話我呀妹用1蚊就有JANICE膠..我即刻叫囉...
我叫佢俾我..佢唔肯俾我..
我用哂我畢生既rainie同佢換..佢又唔肯..頂..搞錯,..明知我鐘意janice又唔俾我..
唉,,
跟住我係悅來扭左幾張..
俾sally up中左..
扭到kenny膠..==so bad..係janice既會幾好呢..唉..
番屋企..經過昌寧..買左張janice閃..
而家差janice膠..金銀簽..有冇呀..有就俾我啦..唔該哂..>.<
|
| 發表時間:2007-05-12 04:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 11 日 星期五 |
分類: 未分類 |
math..悶..41係周灝賢件3到寫左個<冏>字..但未寫個口..= = 跟住我同周灝賢畫41件3..周灝賢畫左係佢塊面到..哈哈.. geox2..悶.. 搞店左math cw同geo wb..哈哈..勁唔勁呢..>.< chihis..悶爆..隻鴨講既野真悶..臨落堂..電話響..原來係clara..俾隻鴨收左..真慘.. eng..傾計的一堂..丁穎兒有點兒煩..>.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-05-11 06:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 10 日 星期四 |
分類: 未分類 |
MMLC..so boring..冇野做..又唔玩得電腦..因為carson chow玩偷懶專家就俾人罰作文了..真慘.. math..41又發癲.. chi..我地個組別報告俾何志明copy左俾成班睇..41 d 字勁k型..xD ERS..問PL借左本MATH書做功課..[THX YOU A LOT..=]..]做哂LU..幾容易吓..=] COMP..好彩..冇俾人抽去PRESENT..VIVIA......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-05-10 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 9 日 星期三 |
分類: 未分類 |
mathX2..Ms 鄭冇番..FREE TIME..做哂HISTORY WB..仲有ENG GRAMMER BK做淨10幾頁..冇周灝賢咁勁..做哂喇佢.. ARTX2..單數要做電腦..雙數油顏色..YUKI同我一齊油顏色..=]=] PL好串呢..串MS FOK..好勁..xD ENGX2..DICTATION..冇溫過,..PASSAGE錯左幾個..嗚* LUNCH..7仔..02自己一個去左廣發......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-05-09 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 8 日 星期二 |
分類: 未分類 |
今日測epa呢..難.. 驚唔合格..嗚 chi..悶 sci..無聊..同梁紹傾計..俾周灝賢佢地整..慘.. p.e羽毛球..=]出面d棉花幾令呢..好似落雪..=] lunch..威利..n耐冇去過食..凍華田好好飲呢.. 番到去..好嬲呀!!!! 周灝賢倒哂我d野出黎..好嬲呀..明明係佢同41既瓜葛..關我q事..爆嬲..爆嬲/. eng..悶..作文.. 放學..羽毛球學會..大食會...=] 放左就去一樓..book art機..聽日做art..諗住做完就打排球..=......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-05-08 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 158 | »
|