| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 4 月 11 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾就俾呀媽嘈醒左..
搞錯..
明明訓得好好地架麻.. ==
跟住就好無聊囉..冇野做..
唯有做吓功課..練吓琴啦,.
多得高人既教導,.我終於識做MATHS喇..=]
練琴..
冇咩好練..
彈左好多次<水邊的阿第麗娜>..
首歌好好聽..但我彈得唔好聽,..= =
彈到12點幾..
就去左開電腦..同SALLY傾左陣電話..
NOW.. CHAT WITH CHOLE..=]
|
| 發表時間:2007-04-11 01:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 4 月 10 日 星期二 |
分類: 未分類 |
今朝10:21就醒左.. 多得sally既sms..= = 11點3倒..無無聊聊就開左電視.. 做緊呀笨與呀占..睇左陣.. 就開電腦.. 玩玩吓電腦.. 個個又8又煩既黃文韜就打黎.. bi li ba la講左一大堆費話.. 跟住02係msn又係到話我唔知同邊個襯.. 跟住我先明. 原來42同緊02傾電話.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-04-10 01:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 4 月 9 日 星期一 |
分類: 未分類 |
今朝同yuki同唐凱婷溜冰.. 唔識溜冰既我.. 1個鐘之內學識左呢..勁唔勁呀??xDD 本來一開始都好驚架.. 有幾次都差D趺落地..嚇死我.. 不過都成功學識..好YEAH..好有滿足感呢..xDD 小敏同劉靜文成12點2先黎到.. sally去完台灣番黎俾左樣吳尊既手信俾我..thx..=]] 佢地兩個都話唔記得點溜wor..= = sally好似好驚咁呢.. 2點幾..叫左m記外賣黎食.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-04-09 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 4 月 8 日 星期日 |
分類: 未分類 |
尋晚係到睇是但嗡踎低噴飯.. 笑死.. 超低能勁搞笑..xDD..名言名言..xD 尋晚11點一路聽森美移動..一路睇書.. 成1點幾先訓.. 今朝成11點先起身.. 1點幾諗住出街食飯.. 點知一落完電梯..就見到個隻黃文韜同佢呀媽一齊..今日好黑仔呢.. 十成十一定係到等歐陽百佳啦..xD 食完飯..去左圖書館借書.. 終於借到靈俠喇..=......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-04-08 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 4 月 7 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今朝呀媽出左街.. 而我就留左係屋企玩電腦,, 無意中係個網到搵到勁多吳尊Icon.. 有d係佢同ELLA一齊既.. 跟住就搵左D黎用.. 晏晝.. 去左打羽毛球.. 同林詠彤..陳翼麒同佢細佬打..=] 好開心呢.. 好耐冇同佢地打過..xD 勁左好多呀佢地..=......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-04-07 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 158 | »
|