Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 18 日  星期日 分類: 未分類

 今朝我係全屋最晏起身個個..XDD

食完早餐練左陣琴..就打俾02..

傾左1陣..就要收線..因為我要做作文..淨番佢同黃文韜同傾..XDD

作完..打番俾02..

俾02叫左我彈琴..

彈左只對你有感覺同七夕..

我彈個時佢用左免提..

佢呀媽都聽到我彈..OMG..

佢呀媽話好聽..

都唔知真定假...咁難聽..= =

食完飯就玩電腦..

一路聽歌..一路玩..一路同KAREN SMS..幾勁..=]

 

 

發表時間:2007-03-18 03:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 17 日  星期六 分類: 未分類

今日好晏先起身..

跟住就上左去karen屋企..

借中文書..

玩..xdd

12:30去左食野..

食完就行左陣街..

跟住番屋企同02傾電話..玩電腦..

the end

發表時間:2007-03-17 03:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 16 日  星期五 分類: 未分類

今日係運動日..

1點放學..=]

今日做左好多運動囉..

都幾攰吓..

有sit-up啦..九分鐘耐力跑[最攰既一項..],.ping pung球啦..

今日邪爆囉..

打ping pung球個時..隔黎枱係乳豬同唐楚峯..

提起就激氣,,

個唐楚峯都白痴既!!

係到講我壞話..[但佢講d野仲要係自己作既..賤爆..]

好衰..好乞人憎.......

(閱讀全文)

發表時間:2007-03-16 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 15 日  星期四 分類: 未分類

 今日第一堂就係中史..好想訓覺..= =

鄺鴻軒同我講話要交個人習題..

我就狂做狂做..

跟住何志明話唔洗交住..

枉我做得咁辛苦..= =

ers presentation..

jessica把聲好溫柔..=]]

今日測英文同math..

雖然覺得唔係好`難..但係好驚唔合格..嗚嗚..

pth..

課文默書38/40..韻母唔合格..得13/35..很差的吧..>.<......

(閱讀全文)

發表時間:2007-03-15 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 14 日  星期三 分類: 未分類

 今日好unlucky..= =

1.)今朝早上到課室..

鄺鴻軒就問我拎個人習題..

我個時搵唔到啦..

就俾佢同劉羅坤整..嗚嗚..

到我搵番既時候..

佢地兩個又夾埋黎話我..搞錯..\ /

2.) lp堂..係我最憎既一堂..

無啦啦俾隻女鬼係到話我..

跟住我同pl又俾佢罰左一陣企..[算,..]

我覺得佢隻耳仔有問題囉.......

(閱讀全文)

發表時間:2007-03-14 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]