| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 3 月 18 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今朝我係全屋最晏起身個個..XDD
食完早餐練左陣琴..就打俾02..
傾左1陣..就要收線..因為我要做作文..淨番佢同黃文韜同傾..XDD
作完..打番俾02..
俾02叫左我彈琴..
彈左只對你有感覺同七夕..
我彈個時佢用左免提..
佢呀媽都聽到我彈..OMG..
佢呀媽話好聽..
都唔知真定假...咁難聽..= =
食完飯就玩電腦..
一路聽歌..一路玩..一路同KAREN SMS..幾勁..=]
|
| 發表時間:2007-03-18 03:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 17 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今日好晏先起身.. 跟住就上左去karen屋企.. 借中文書.. 玩..xdd 12:30去左食野.. 食完就行左陣街.. 跟住番屋企同02傾電話..玩電腦.. the end |
| 發表時間:2007-03-17 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 16 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今日係運動日.. 1點放學..=] 今日做左好多運動囉.. 都幾攰吓.. 有sit-up啦..九分鐘耐力跑[最攰既一項..],.ping pung球啦.. 今日邪爆囉.. 打ping pung球個時..隔黎枱係乳豬同唐楚峯.. 提起就激氣,, 個唐楚峯都白痴既!! 係到講我壞話..[但佢講d野仲要係自己作既..賤爆..] 好衰..好乞人憎.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-16 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 15 日 星期四 |
分類: 未分類 |
今日第一堂就係中史..好想訓覺..= = 鄺鴻軒同我講話要交個人習題.. 我就狂做狂做.. 跟住何志明話唔洗交住.. 枉我做得咁辛苦..= = ers presentation.. jessica把聲好溫柔..=]] 今日測英文同math.. 雖然覺得唔係好`難..但係好驚唔合格..嗚嗚.. pth.. 課文默書38/40..韻母唔合格..得13/35..很差的吧..>.<......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-15 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 14 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今日好unlucky..= = 1.)今朝早上到課室.. 鄺鴻軒就問我拎個人習題.. 我個時搵唔到啦.. 就俾佢同劉羅坤整..嗚嗚.. 到我搵番既時候.. 佢地兩個又夾埋黎話我..搞錯..\ / 2.) lp堂..係我最憎既一堂.. 無啦啦俾隻女鬼係到話我.. 跟住我同pl又俾佢罰左一陣企..[算,..] 我覺得佢隻耳仔有問題囉.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-14 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 158 | »
|