| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 3 月 13 日 星期二 |
分類: 未分類 |
今朝小息前個幾堂都冇同02同邊個邊個講野..
因為02話我講野d用詞同某個人似..= =
跟住我就冇理到佢地兩個..
小息先開始理番02..=]
geog..
ms 歐冇番..
自由活動..xdd
中史..
悶到嘔..
差d又訓著左..
不過好彩知醒..xdd
中文..
小組討論..
逼左鄺鴻軒做組長..因為佢猜輸左..xdd
到我提出意見個時..
何志明岩岩企左係我隔黎..
仲伸隻耳仔過黎聽我講,,
嚇鬼死我..= =
lunch time..
同ms ko,,ms chan食..
好大壓力..問左我地勁多野..= =[[包括yes card..唱k]]
好遲先番到去..
但冇遲到..=]
sci..
做experiment..
其實都唔知要做d咩..= =
冇做過..= =
小敏做左我呀妹呢..=]]
放學去左買+扭yes卡..=]]
搭小巴個時見到邊個邊個..
俾左疊yes卡佢..
叫佢聽日交俾02 [註:聽日是3月14日 白色情人節..明架啦可..xdd]
唔打lu..要食飯..88
|
| 發表時間:2007-03-13 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 12 日 星期一 |
分類: 未分類 |
今日中文.. 何志明係到追債.. 好彩仲未追到我個本書姐.. 因為我仲係有d唔識,. 究竟有邊個睇過[你喜愛你作文]呢本書呀? 教吓我啦..= = 今日dict.. 唔記得左溫.. 但都有106..好彩..=]] 電腦堂好悶.. 單數個d就好啦.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-12 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 11 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今日又俾人叫左去飲茶..唉.. 話咩因為我呀婆要走wor.. 無奈.. 好悶呢.. 飲完. 去左悅來扭卡;; 今日又扭到好多飛輪海.. 一張羅志祥膠,. 泳兒閃..stephy閃.. 仲有好多.. 想知就問我啦.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-11 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 10 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今日吳尊黎愉景呢.. 好多人.. 我啦..02..小敏..PL..跟班都有去.. 好嘈呢個到..>.< 我地睇睇吓去左扭卡.. 狂唱錢囉.. 02今日冇帶COINS.. 所以問我借住先.. 去到冒險個時.. 有3條茂粉係到霸住部YES卡機.. 唔俾我地扭.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-10 05:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 9 日 星期五 |
分類: 未分類 |
math.. 幾好玩.. 我狂同我後面個兩位玩iq題..xdd 有時就問呀圃借notes抄.. 根本唔想諗.. 縱使很容易..== art.. 又用鞋油./勁難聞囉.. 份功課得68.. 不太好呢.. 小敏就勁啦..82.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-03-09 06:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 158 | »
|