| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 1 月 23 日 星期二 |
分類: 未分類 |
今日調左位喇..我覺得正爆囉..
govina在我隔黎..02又坐我隔條走廊..勁易傾計囉..
不過呀圃坐我前面/..有d唔慣..
kk俾人調左去勁遠囉...
我今日先發覺..
原來我後面個兩個好好玩架..
今日先同佢地玩完..xdd
jessica就慘啦..
同d咁緊人坐..鄧佢慘呢..=[[
lunch..本來約左林啟同余程傑既..點知佢地lunch早放左..食唔到lu..=[[
去左廣發食..俾02落左勁多糖..
甜到爆囉..= =
今日派左epa lu..
進左兩分咋..
不過都ok滿意..
冇溫1.2 1.3都有76..
勁好彩囉..而且我都好似溫左1-2個鐘..就有咁既成績..算好的呢..xdd
|
| 發表時間:2007-01-23 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 22 日 星期一 |
分類: 未分類 |
今日爆開心呀..派左兩科卷..maths.同his. 幾滿意呀.. 首先:maths paper1:82 都唔知點解個林紫軒會攞到全班最高分囉..= = maths paper2:28/30 平均84..幾好幾好..唔錯唔錯..比我想像中好..=]] his.呢:88分.. 進左成16分..好開心呢..因為有janice演唱會的關係..xdd 今日呢兩科幾滿意呀..希望其餘都咁好啦..=]] |
| 發表時間:2007-01-22 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 21 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今日..遲左起身..搞到遲到..xpp..不過老師都冇鬧我..xdd..1點半先放學..跟住搭車去地鐵站..小敏打黎...狂係到煲...xdd..見到我媽就收線..食完野..陪呀妹去冒險樂園,.,俾我見到方俊洛..佢仲著住件紅色衫..好忠社feel呢..xdd..佢地成家一齊玩..原來佢呀媽都好young..我同佢打招呼個時..佢呀媽問我係邊個黎..好無奈囉.. 番屋企個時.,見到董加幹呀媽買完&......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-01-21 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 18 日 星期四 |
分類: 未分類 |
今朝9點鐘.. 就同VIVIAN..珊妮..肥芷佢地一齊番柴天.. 一番去..就搵大朱.. 大朱仲係咁好人..=]] 同佢傾左好耐計.. 都唔知點解D人話佢惡.. 佢由一年班教到我而家.. 都未鬧過我囉..= = 我覺得佢好好人囉.. 差唔多個個老師都搵哂.. 係搵唔到MISS Tse.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-01-18 12:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 17 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今日free day黎.. 成日係到打機.. 同個羅祖雞msn..(柴天人應該知佢係邊個).. 唔知既話我就話俾你地知啦.. 佢係一個好乞人憎既人黎.. 佢係我既幼稚園+小學同學..真係慘.. 跟住一路玩..一路傾電話.. |
| 發表時間:2007-01-17 01:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 158 | »
|