☆♀好忍心拋低我麼??■↖ 不再在乎你心中還有誰]]只希望至少還有我----*_________

2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天


..臭臭也...* 分類: 未分類

今日...呀...係尋日....之前ms wong打比我呀媽話放條裙...我老母又放...勁白痴....我沖涼前叫佢唔好掂...頂佢..趁我沖涼放左...勁PK...跟住我發癲啦...唔理佢...9點到訓...跟住問我做咩咁早..做完野喇咁...我話..你盲架?我訓緊係度嘈生哂....跟住唔理我.....今朝又嘈..佢話使唔使咁小事發脾氣.....仲之好..煩...跟住佢叫..返屋企唔好返學....我話好呀....等車果陣求我乖d wo.........xpp..咁返囉...跟住打比瑞玲....點知.....................未起身...笑死...跟住等佢....佢家姐唔返...at屋企訓教.....勁狗....then...等的...諗住遲到....因為果陣答9都未有...點知又有....跟住返到去見到王加盈&黃X希...寫綠紙.....玲問佢地咩事...又唔講....我地估佢地做咪d不知廉恥既事...點知玲估中左...勁....佢地係惠康...比人見到....笑死...勁臭囉....跟住上到去上堂.........]]]]*

到左lunch...我地就又飲....王潤陪我地呀...thZzz跟住我個2個fd又陪我...好黑人憎呀...係度食煙....臭囉.....不過佢地好型呀...勁靚仔....笠爆....*跟住今日飲左4支....3支生力...1支青島....瑞玲痴左....飲左好多...wt the fuck??

 

飲完返學...頂...要 test ...pk左....listening果陣訓教....聽唔到...跟住做做下內急....去完廁所返黎...訓教...又test完lu=="






訪客留言 (返回 ForeverTung 的日誌)


路過 於 2005-12-10 05:27 PM 發表:
我係妳阿哥-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咁多呀哥...點知你係邊個....講笑姐...我知的....我估...=]]
Posted at 2005-12-10 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路過 於 2005-12-09 10:28 PM 發表:
TO:前面個個話自己唔係個個!
冇聊啦妳......做左又認....俾人捉左妳就認啦..
以為自己好好呀?成日做埋D呃人既野黎搵FD...
真係勁囉...又靚女....身材又好..
有種隻揪隻啦...成日搵D"朋友"出馬....
死開啦...最憎妳呢種人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好串咀bor...最驚果d人唔知你話緊佢..哈
 
 
love u 呀令
Posted at 2005-12-09 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



唔係你啊 於 2005-12-08 07:56 PM 發表:
上面留言果位哥哥/姐姐仔.....可唔可以同我收皮....
你要寫綠紙真係好慘.....不過我覺得冇必要係度串.....
如果惠康果度果個唔係你既你又何必去強調呢?!
解釋=掩飾.....明唔明?!如果你覺得我串親你既.....
真係唔好意思........我冇心嫁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爸b...我說過你是要留下名字的喔...真曳...
不過好thzZ你呀!!


D人又係...唔夠膽認..就收啦...頂
Posted at 2005-12-08 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



係我啊!! 於 2005-12-07 10:38 PM 發表:
係我啊…知唔知我係邊個啊??
唉…我真係覺得我自己好可憐…要寫綠紙…
我知我自己衰…“《難道我又能夠控制的麼?!》‥衰鬼黎架><"”

咁又係ged人咁乖
冇我咁慘唔使寫綠紙…
想好似我咁發生呢d事又冇得發生…
 
號外:  。臭臭消息
   內容大概如下:
有一樣野,我都覺得係登你可憐的。
因為......
你所謂的朋友,所估的事件…是錯的。
惠康前的那對佳偶不是我們,而是他人
 
敬請明鑑‥





ps:如果想得到最新情報,請致電到999或者向有關人士索取有關資料


[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講真個句也王加盈!!  你d 所謂既 fd呢..話比我知你好好心...上黎探我...唉__*我咪知你囉..咁下次要叻dd...寫咪名喇...廢事比人地話你淆抵啦!!!
 
唉..我諗下...除左你....應該冇人想當街同人咀既....冇計啦...你咁open--"你敢認第1.冇人認第2架!!!
 
仲有仲有...你 f.2架喇...唔小...好心你唔好白痴啦.咩打999...頂..無奈囉....下次打自己屋企出黎ya 嘛咁夠膽...
 
 
 
廢柴
Posted at 2005-12-08 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]