☆♀好忍心拋低我麼??■↖ 不再在乎你心中還有誰]]只希望至少還有我----*_________

2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天


隻手既痛比唔上我個心""果種痛=[" 分類: 未分類

今日"本來冇乜野]]但係自己本身唔開心""唉``跟住到左食lunch喇""冇食野就去左打籃球同玲""跟住打左冇耐""班男仔又死過黎打""勁多人囉"唔知想點咁..咁我地咪發脾氣走囉!!!!!!跟住去問ms chan借波""跟住佢比左條匙我"我地自己拎"跟住玲話不如打完先比番佢''咁咪打囉"點知我比番條匙佢果陣""佢鬧左我1餐"屌]]]]狂鬧添呀""仆街]]妖!!!!跟住我上返去上堂""到左放學""吳彗欣借左波"咁我地就打啦""跟住多左個光頭仔..f.3既黎打""屌佢老母''''人地瑞玲話佢釘左耳仔姐""咁係釘左bor..自己隻耳仔發X.係咪認囉...又係度屌人地老母..又bad人..on9架??bad bad bad ..我話要波姐..使唔使成個波bad個波過黎呀???仲咁大力""食左屎呀??而家好勁呀??下??仆街啦//1次都忍你""打完又打?點lun樣呀仆街??而家你痴波打架咋!!!咁lun叻..自己買個波返黎bad啦屌你!!!!!妖""跟住瑞玲bad到我""而我果陣勁興"所以鬧左佢""問佢點lun樣""SOR ar ..跟住佢又打到biu"搞到佢副眼鏡爛左""唉''''''''跟住玲喊''我又狂bd波..隻手本來己經好傷架喇""而家...唉.....好痛...唉....但係點痛都唔夠我個心.....咁""跟住我滴左兩滴..跟住返到屋企..就將呢排d唔開心"""喊哂出黎''舒服哂""呼..唉""而家唔想講野喇""






訪客留言 (返回 ForeverTung 的日誌)


玲 於 2005-12-19 09:56 PM 發表:
對唔住~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該係我講sorry..><
Posted at 2005-12-20 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny 於 2005-12-19 06:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-12-20 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]