☆♀好忍心拋低我麼??■↖ 不再在乎你心中還有誰]]只希望至少還有我----*_________

2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


返左呀=]]* 分類: 未分類

點敢唔寫 a君  個名呢??哈哈=]]

 

a君:新年快樂!聖誕快樂!HaPpy  NEW  YEAr!!   &    MeRRy   ChrIstMas!!

 

 

 

 

呢排去左著草"=]]...冇計啦...母新大人落令...>/"\<``去左南京""悶爆~!!悶到傷風~哈哈""其實係凍到病.....都唔係人住既|||||...

 

 

 

 

跟住今日""同左 仁*基*玲*穎*呇a班野玩@@..本來得我..同幾個玩""跟住成9點出左去""尋晚成3點訓""唉!!變左受保護動物-熊貓˙....唉]] 晨咁早""鬼有野行呀??跟住由綠楊行到南"風"]]由南"風"行到愉景\由愉景行返南"風"""再係南"風"行去愉景...經過A-1...入去狂食....雪糕都食左成30蚊...跟住又買左30蚊野食比呀媽~!!乖乖""跟住去冒險....樂園玩!!!哈哈""500幾張飛炸...><""100個cons!!算啦""then呇a等我返1返屋企...再出黎之後多左2個人..跟住周圍走...唔知做乜好...跟住同玲過"車路"!條馬路係愉景對出...哈哈...勁多車.我地想過對面...但係又唔想行上天橋再行落去...所以就..................佢地3個淆抵...行天橋..哈哈""果陣著緊裙..不過有打抵....哈哈...結果係...我同玲過到去..仲見到佢地行天橋...哈哈@@跟住過果陣...其實我有d想死...d車係我地隔離過...爽呀!!!跟住去左公園...做d乜?估下啦,,,同得陳瑞玲1齊...冇好野...哈哈..跟住去打波""打左陣....去m記食野""我地係度玩[誠實大膽]...好開心....跟住基無啦啦囉支雞骨草出黎...哈哈" 我係度"傲"..起哂泡...跟住猜包剪X..輸左飲...跟住我頭幾盤都冇事..所以狂"傲"....點知.....................到最後果盤...我輸!!唉....最慘係我.."傲"得最多..都係我..真係!@#$%*...跟住返屋企...

 

////  仁 :  比d心機讀書呀 !!唔好界女呀!!\






訪客留言 (返回 ForeverTung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]