☆♀好忍心拋低我麼??■↖ 不再在乎你心中還有誰]]只希望至少還有我----*_________

2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天


唔舒服]]]好辛苦** 分類: 未分類

尋日冇返學]]事關起身樣衰+頭痛'''...今日..返左...但係返左=冇返...4堂係sick room""問你死未?/?唉""跟住..d唔開心既野唔想講!!!!!死人頭}}} 跟住放學練排球""點知..........唉]]隻手...好似唔係我咁...痛到......想死...冇計啦....練左幾個鐘...淨係開到1球...果1球.....係我所有既力.......換黎所有既痛痛痛"""頂]]痛到]]pk!!唉...哥啦..哲啦..標啦...billy仔啦...仲有靜..韻...好多好多...thzz你地咁關心我呀!我知的]]]跟住臨走...個李sir..而家好得閒呀你??無啦啦鬧我...而家我老母打比我呀...係咪唔聽得?? 我驚屋企火燭呀嘛PPPpppkkKKK...唔得呀?而家係咪聽個電話都要鬧我?? 仲要咁大聲...開咪鬧啦...驚你麼??叫我見miss chan...有用麼??她沒有鬧我喔]]吹麼??超~~下次我1定唔會比你捉到的""白痴狗""跟住放學返歸"""冇喇```






訪客留言 (返回 ForeverTung 的日誌)


芊韻 於 2005-12-14 08:47 PM 發表:
唔洗講多謝牙,我吔係fd泥嫁>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻
 
Posted at 2005-12-14 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



君* 於 2005-12-13 10:40 PM 發表:
無事丫ma你?? 小心身子哦~xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然冇事]]謝謝=]]
Posted at 2005-12-14 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biu 於 2005-12-13 10:24 PM 發表:
算啦~又唔可以完全怪哂李sir.....佢都係做佢應做既本份ja~~比著你係老師.....你睇到咁樣....你都可能會鬧啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既係既]]]  =]]
Posted at 2005-12-14 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]