尋日冇返學]]事關起身樣衰+頭痛'''...今日..返左...但係返左=冇返...4堂係sick room""問你死未?/?唉""跟住..d唔開心既野唔想講!!!!!死人頭}}} 跟住放學練排球""點知..........唉]]隻手...好似唔係我咁...痛到......想死...冇計啦....練左幾個鐘...淨係開到1球...果1球.....係我所有既力.......換黎所有既痛痛痛"""頂]]痛到]]pk!!唉...哥啦..哲啦..標啦...billy仔啦...仲有靜..韻...好多好多...thzz你地咁關心我呀!我知的]]]跟住臨走...個李sir..而家好得閒呀你??無啦啦鬧我...而家我老母打比我呀...係咪唔聽得?? 我驚屋企火燭呀嘛PPPpppkkKKK...唔得呀?而家係咪聽個電話都要鬧我?? 仲要咁大聲...開咪鬧啦...驚你麼??叫我見miss chan...有用麼??她沒有鬧我喔]]吹麼??超~~下次我1定唔會比你捉到的""白痴狗""跟住放學返歸"""冇喇```
|