今朝起身既時候真係好鬼累呀,真係有d衝動想唔返工,不過我都只係講下姐,你地知我唔會咁做嫁啦,heehee~~
好彩我返去返得早咋,如果唔係一定做左落湯雞呀,因為長沙灣個邊九點左右落得好大雨呀~~不過我今日過得好充實,點解我咁講,因為今日真係成日不停地做野,好過之前幾日咁,要hea~~我今日終於可以唔使hea住咁做野,希望之後都可以係咁啦~~不過我發覺我左邊膊頭唔知點好痛呀,難道係我既姿勢唔啱,真係唔知點解~~
收工之後就返屋企喇,因為依家一至日都要返工,有時間既都想休息多d呀~~依家好似做左灰姑娘咁law,十二點前通常都會去瞓的呀~~我前日仲早到十點半左右就瞓左lu,你話死未??
雖然呢幾年既生日都係在工作既地方渡過,但係唔知點解梗係覺得今年會lonely咁既,其實我都唔知點諗的呀~~不過我都有諗過個日收工之後就返屋企瞓~~不過都係到時先算啦,都仲有半個月既時間~~
|