FormOne日記小本子

2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天
2006-06-28 愉快

今朝起身既時候真係好鬼累呀,真係有d衝動想唔返工,不過我都只係講下姐,你地知我唔會咁做嫁啦,heehee~~

好彩我返去返得早咋,如果唔係一定做左落湯雞呀,因為長沙灣個邊九點左右落得好大雨呀~~不過我今日過得好充實,點解我咁講,因為今日真係成日不停地做野,好過之前幾日咁,要hea~~我今日終於可以唔使hea住咁做野,希望之後都可以係咁啦~~不過我發覺我左邊膊頭唔知點好痛呀,難道係我既姿勢唔啱,真係唔知點解~~

收工之後就返屋企喇,因為依家一至日都要返工,有時間既都想休息多d呀~~依家好似做左灰姑娘咁law,十二點前通常都會去瞓的呀~~我前日仲早到十點半左右就瞓左lu,你話死未??

雖然呢幾年既生日都係在工作既地方渡過,但係唔知點解梗係覺得今年會lonely咁既,其實我都唔知點諗的呀~~不過我都有諗過個日收工之後就返屋企瞓~~不過都係到時先算啦,都仲有半個月既時間~~

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-06-29 04:40 AM 發表:
你果日會唔會返屋企訓我就唔知~~但係我你知一定唔會同我過~~~嗚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔瞓屋企可以去邊度瞓呀~~而且我第二日都仲要返工呀.......
原先有諗過請17/7的,但係我今日問過,我依家請假係no pay的呀~~
你可以我生日果日來搵我既,因為我都要返圖書館~~
Posted at 2006-06-29 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]