FormOne日記小本子

2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天
2006-06-29

原來我返左一個星期工喇,時間真係過得好快呀~~如果唔係因為今日要填form,都為意今日係廿九號呀~~依家先開始有少少擔心返錯工呀,哈哈~~不過我估我都應該唔會既~~

今日又做錯左少少野,不過我改的呀~~真係唔好意思呀Macro~~d野開始上手,但係始終有d野要慢慢記~~我相信我可以做得到既~~今日問過Queenie,如果我請假要點做,佢就話我請假既話係no pay的呀,所以最好就唔好喇~~所以我估我都係唔會請假的呀~~

收工原先都想過CB同臭丸食飯的,但係我實在太累喇,所以最後我都係返左屋企的呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-06-30 07:19 AM 發表:
你屋企果樹捉左個變態殺人狂啵......小心小心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩~~
有d咁既事,我真係唔知woo~~
Posted at 2006-07-02 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]