FormOne日記小本子

2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天
2006-07-02 開心

話咁快又到左七月喇,時間真係過得好快呀~~仲要好攪笑地我都唔知尋日係我自己既舊歷生日呀,不過是但啦,舊歷十成九都唔會記得嫁啦,heehee~~

今日返工明顯冇尋日咁累,但係我都唔知點解星期六返工,真係累到傻呀~~但係明明尋晚我都成兩點先瞓的woo~~不過可能係因為我買到pluto cushion啦,哈哈~~

有好多野想買呀,想買LG果部電話(上台价都要$32XX呀),想買相機(又係要幾千),想買銀包(但係我咪睇得啱),又想買NDS,都唔知幾時先可以買得到呀~~

仲有半個月又老一年,但係有時諗諗下,呢廿幾年,我究竟做過D咩呢??我真係答唔出呀~~只係知咁多年都只係讀書讀書同讀書,最叻既咪前幾年搵到份PT,到今年一考完試就搵到份FT咁law~~仲做過d咩,我真係唔知呀~~

P.S.~~想睇拉闊呀,有側田呀,仲要係我生日果日呀 ─>16/7







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-07-03 06:18 AM 發表:
有冇買六合彩呀~~~~中左就上面果D買到~~~~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有既話,我就唔使話想買啦~~
你係咪買俾我先~~
我就來生日喇~~
有冇禮物收呀??
Posted at 2006-07-03 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]