| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 10 月 3 日 星期一  | |
| T0day∼>< |
今日返到去打波,好無聊~,~
跟住都冇咩嘢特別啦....
放學有人要請我飲益力多沙冰...好正呀!!!
跟住咪請返monkey食嘢囉~~麥樂雞,,,,係咪正先!?!?^^"
之後呢就返home lu~~~~
今日有d唔開心同無奈><"
唔打喇-,-"唔係幾想打呀><
|
| 刊登時間︰2005-10-03 10:38 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2005 年 10 月 2 日 星期日  | |
唱KK^^"  |
今朝起身,聽左陣歌,喺到狂咳><"
之後返教會幫手set音響燈光D嘢,跟住就去同佢地會合,
坐火車去MK Neway唱KK>V<"
有我、撈文、文傻、小女人、Monkey∼
唱左好多歌ar∼更係唔少得Beyond同草蜢啦^^
之後嗰到有飯食,叫左個5知乜飯,有薯條嘅^^"
不過成碟嘢都凍嘅,好難食><"冇食哂!!
之後飲左杯奶茶,幾正^^"不過飲到我肚痛>/\<
跟住繼續好辛苦咁唱><"
唱完去左行商場,又有好多野想買呀><"
尤其是條牛仔褲,好想買∼不過成千一蚊....><"
跟住行下行下又扭親隻腳,好痛呀!!>/\<
之後返屋企lu∼坐巴士坐左喺最尾∼
無端端自己眼濕濕想喊咁....Crazy><"
返到去做功課lu.....
冇帶本中文工作紙返屋企∼慘慘!!><
跟住咪借badman嘅嚟影印∼
做埋就沖涼++食Dinner••••
|
| 刊登時間︰2005-10-02 10:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 197 | »
|