喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 0
累積人氣: 27534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天
T0day∼><
今日返到去打波,好無聊~,~
跟住都冇咩嘢特別啦....
放學有人要請我飲益力多沙冰...好正呀!!!
跟住咪請返monkey食嘢囉~~麥樂雞,,,,係咪正先!?!?^^"
之後呢就返home lu~~~~
今日有d唔開心同無奈><"
唔打喇-,-"唔係幾想打呀><

 

刊登時間︰2005-10-03 10:38 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天
唱KK^^" 開心
今朝起身,聽左陣歌,喺到狂咳><"
之後返教會幫手set音響燈光D嘢,跟住就去同佢地會合,
坐火車去MK Neway唱KK>V<"
有我、撈文、文傻、小女人、Monkey∼
唱左好多歌ar∼更係唔少得Beyond同草蜢啦^^
之後嗰到有飯食,叫左個5知乜飯,有薯條嘅^^"
不過成碟嘢都凍嘅,好難食><"冇食哂!!
之後飲左杯奶茶,幾正^^"不過飲到我肚痛>/\<
跟住繼續好辛苦咁唱><"
唱完去左行商場,又有好多野想買呀><"
尤其是條牛仔褲,好想買∼不過成千一蚊....><"
跟住行下行下又扭親隻腳,好痛呀!!>/\<
之後返屋企lu∼坐巴士坐左喺最尾∼
無端端自己眼濕濕想喊咁....Crazy><"
返到去做功課lu.....
冇帶本中文工作紙返屋企∼慘慘!!><
跟住咪借badman嘅嚟影印∼
做埋就沖涼++食Dinner••••

 

刊登時間︰2005-10-02 10:38 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]