喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 3
累積人氣: 27514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天
正ar今日!!!!!

今日呢∼1早又做孝順仔,陪啊爸去食早餐^^"
食左個肉丁麵同飲左杯凍華田,好好味呀!!>V<
之後又坐喺到睇報紙∼^^"
撞到啟基,佢琴日生日ar!!不過臭軒今日生日喎^^"
跟住同啊爸啊叔去試車,試架銀色寶馬∼
架車改左勁多野,"崩把"、"被"震、死汽喉•••
改到勁車幾型下,不過好鬼嘈><"
試完車就返屋企坐左陣,之後又出街^^"
同啊叔去左大埔超級城買野,
之後諗住去美食廣場食下嘢,點知冇左-,-"
去左間好high卡屎嘅餐廳食下午茶,
D嘢又貴又細碟,不過又幾好食嘅^^"
之後去超市買嘢,買左好多嘢食^^"
跟住又去帝庭軒惠康買嘢^^"買左好多嘢飲^^"
跟住仲去埋街市-,-"
返到屋企玩左陣ICQ,跟住BBQ∼咔咔^^"
有好多野食喎,墨魚、牛柳串、帶子、雞軟骨....等
好好味!!>V<由6點燒到11點
一邊食一邊吹水^^"
仲有呀,全部嘢都係我啊叔燒嫁,成枱人坐喺到等食^^"
不過佢燒D嘢真係好正,仲掂過出面果D燒烤自助餐>V<
所以我成日都話佢可以開餐廳ar!!!^^"

今日我心情真係極好呀!!好到+零一呀!!>V<

刊登時間︰2005-10-02 12:10 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天
攰死哎•••><"
今朝一早起身,睇曾sir廿八騷,都5知佢up乜-,-"
之後同啊爸去食早餐,牛腩米線+凍華田,好味ar!!>V<
食完就睇報紙,不過份港聞都未睇完啊爸就話走><"
之後我去四葉草拎波,跟住就搭車去上水lu∼
揸住粒波周圍盪,有好多嘢想買呀.....>V<"
跟住就去紅場,一個人都冇,咁我咪好寂寞咁坐喺度囉...
後未見到有兩個人喺到跑步,好想跑埋一份添^^"
跟住撈文、軒、gapgap嚟lu,射左陣藍球同足球...卡卡^^"
之後D女排都嚟埋lu,咪搓混嚟打lor,打左好耐ar∼
我隻腳仲未消腫,打到半路好痛坐左喺側邊抖左陣∼
跟住去左買水,食左豆腐花,正呀!!
最後果陣,打game,搏哂老命咁打,真係喪B聰呀!!^^"
又扭親隻腳,傷左內面條筋,痛得我騰騰震呀!!><
不過為左贏,唔理三七二十一,最終我地大比數勝出∼哇咔咔...
之後去左換衫,跟住我就去左惠康買蘋果汁,正到冇得頂ar!!>V<
Then搭車返屋企,喺架車到差Dd抽筋,好彩冇事><"
之後就沖涼Lu∼攰死我喇!!仲有....痛死我喇!!><"

到底隻腳幾時先識好嫁?!?!好痛呀!!!!!><
一日比一日嚴重,今日又傷多條筋,我就快痴線喇!!!.\ /.

刊登時間︰2005-09-30 06:17 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]