我開心個個都會知" 但系我吾開心個陣-____- 又有邊個會去哄我笑番???
我不要再有人對我作出承諾` 因為我吾想期望愈大" 失望愈大"
算啦算啦" 反正我都系咁`=) 番入去可能仲好xd" 31號再同老感傾-33333-v
飲酒*0* 吾大吾番屋k`