二月尾了... 7-11呢份工都做左兩個月` - -呢份工大概系我番得最耐既工"哈哈! >/\<唉` 仲有成半個月先可以去欽欽到" 諗起都覺得太耐了- - 吾系幾想等lor">< 希望佢去台灣旅行個陣會開心啦" 最緊要系佢買手信比我姐^3^ 嘿嘿>3<! 我愛你這件事` 永遠都不會變的=)