好似好耐冇打日記咁`哈哈` 冇計啦" 放左工番黎阿哥就用緊電腦t_t 真系絕望啦xd 講番星期6` 哈哈` 收工個陣貓仔話等緊我收工-0- -___-去左我屋k訓.... 勁kai wo佢真系` 估吾到佢真系黎xd 佢個kai樣勁似吳健豪xd 之後訓左1晚第二日就同佢答1點3出番去了` 哈` 有緣再見xd 又番工-____- 番工番工番工` 每日既生活就系" 食` 番工` 訓教.... 街都吾系好想出` 其實系因為冇人出街"哈哈`