| Garyluk1990 |
|
暱稱: gary 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 去CAMP |
分類: |
今日我可以去camp呀,哈哈,好開心..2日1夜,一定好好玩
真係未出發先興奮,但結果往往出人意表
去到我同肥仔班人一間房,我以為同佢地會冇野講
但唔係,果晚我同佢地傾通霄,不過都訓左一粒鐘
第2朝5點半到,10條友去左踢波,踢左一陣點知落雨-.-
呢2日有咩玩?第一日就玩左d幾無聊下既野
夜晚就玩左蜘蛛網同過果碌柱,蜘蛛網好難玩
不過我地都玩到,哈哈!!跟住有一個幾刺激下既遊戲
就係黑夜獨處,佢要你自己一個行一段好黑既路
如果本身我冇開心既話,我都會好驚嫁
但係我就係因為唔開心,所以搞到唔係好驚
第2日就玩水,玩水柱就已經玩到成身濕晒
跟住仲到扎羅馬炮台,用黎拋水彈,算係呢個遊戲最好玩嫁啦
不過玩得果一陣...最後要玩一個平衡既野,呢個咁既野係最難玩果個
玩完就要走啦,呢2日過得有d遺憾,有d後悔
如果我冇唔開心,相信呢2日會係一個好難忘既日子
但係...算,,唔想講,,仲之就係唔開心
今次打到呢到,88...待續
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
開心死  |
分類: |
咁耐冇打日記真係sorry,今日6點幾就醒左啦
自從考完試之後就日日都好早起身,因為考試果陣好早起身溫書
今日我係唔洗番學嫁,但為左出街,圍有扮番學啦
雀住校服出街,係咪好曳?今日出街有咩做呢?
做d平時唔會做既野囉,由於未來幾日都唔洗番學又冇野做
所以就去左圖書館借書,跟住去睇電影,咁快就過左一日啦
如果時間可停留係呢個早上,你話幾好呢
跟住番天瑞睇下有冇人打波,點知見到陽痿
就打左一陣,打到3點就番屋企啦
番到去奇蹟地冇人問我去邊.
今日有咩值得慶祝?有第一次去睇電影(咪笑呀,打出黎都要好大勇氣嫁)
仲有好多好多,但唔講得,今次打到呢到
下次又唔知幾時先可以打到啦,係咁啦,88....待續
|
|