已經習慣左每日都9點左右自己起身咁溫書...溫到2點幾,個頭又黎料= =冇晒
止痛藥~唯有去搵個死人垃圾潘= = 同佢拎完d止痛藥之後佢車我去錦繡果頭食野~
wa= =咩地方黎?唔理~佢請食飯!正~haha~係果度勁好彩撞到手健!
手健我差d唔認得= =長頭髮變短頭髮,仲留埋so ~ 佢同d同事食野wo~
佢仲以為dr.pan 係我ah爹lo= =一拍我就叫我變態仔.....shit!佢d 同事勁靚女= =
叫我變態仔真係想死...真係好耐冇見,打完場比賽都冇聚過,個個都有野做= =
我最細lo...唉..有少少懷念"超攻不設防"既日子
手健話搵個時間約返佢地出黎,我車!!!
約到先算la~!
|