我就黎唔記得點打字...最近都冇咩點開電腦,
生活節奏好慢好慢,因為訓得好有問題,
最近好似冇訓過咁....SHIT~ 發生既事都好多= =
真係多到我反應唔黎,咩時候要做咩我都唔係咁清楚....
有好多人都要走,交情深淺既人都有,
有人不停咁搵我,
有人見到唔想見我,
有人唔記得左我個名,
有人同我講我簡岩左,
我都覺得自己今次好叻,
這是開心而有趣的。
早起的鳥有蟲吃,
早起的蟲有鳥吃還是被鳥吃?
最珍貴既野都係睇唔到既。
最近都跑運動場,
都短跑緊。
很喜歡低空飛翔。
鞋底又一片紅....
- Cause I really wanna take you away
- Cause I wanna walk with you into space
|