|
>v<,, 2006 年 5 月 18 日 星期四 
而家好夜了!!
大約講今日發生咩事啦,,
由起身到第2堂都無咩野發生,,第3堂IS
巧愛姐要割牛眼,,
dd jam一dd好好食>v<!!..
之後調亂哂d位-v-,,無啦啦幫哥哥鎚骨,,傻左
之後中史,,食晏都無咩野了,,
跟住係ENG,,啤訓堂,,今次要OL"
哥哥同阿wing被杜sir捉左落去訓導-v-,,
啤訓叫我坐去另一邊-v-,,點知要坐正某dd人隔離,,
啤訓玩我姐!?,,算"
坐低左之後,,dd氣氛好怪"唔敢郁,,唔敢講野
咁我直情趴左係度算數,,
好快到我了,,果9張圖"識3張..other唔識講"白痴
返到去又好悶,,又怕怕喎"
之後考完啤訓問我選擇坐自己個位定果度,,
我梗係返去自己位,,
同佢坐好怪-v-,,佢又唔講野"咁就返左去,,
啪左兩粒糖xdd"
音樂堂睇貓王,,無聊!!
放學上左5樓,,幫羊仔整野喎>v<!?
而家就訓了,,刷牙訓了,,閃
_________________________
聽日[水運會]了..在此祝比賽的人順順利利,,
羊仔你話過唔入決賽就會請我食飯>v<!!
當然想你入到-v-,,
似乎好多人都集體唔返咁喎,,xdd"水運會真係好怕怕咩!?
_________________________
在此送上我的最愛之一,,不可沒友歌詞"
別要太大成見 願可某月某日發掘這真相!!
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>v<,, 2006 年 5 月 16 日 星期二 
-v-,,今日無咩野想講囉!!,,心情不太好
淨係今朝SET頭都搞左半個鐘,,
中文堂默書,,大致上都ok既,,可惜錯左3個字-v-!!
煲冬瓜,,音樂,,英文堂都無咩野啦,,
之後臨食LUNCH前,,李嘉豪同哥哥唔知玩咩,,
果條友推左哥哥落地=________=,,唉!!
之後就又要英文,,西史同數學,,MISS又興起連叫我兩次=3=!!
搞到行左兩次,,dd粉筆好"乾淨嫁嘛!!
放學果陣,,上左電腦室!!
旁有羊仔,,家俊同阿虫!!..咁就4點幾就返屋屋了!!
無咩心機,,
______________________________
TO:鍾某人!!,,
唔好成日聽人地講啦,,
dd人話係就係,,
用個腦諗下啦,,我點會鍾意你呀 ..
對住你真係唔知好嬲定好笑,,唉"隨緣啦
在此補上不可沒友歌詞,,襯哂你 ...
別要太大成見 願可某月某日發掘這真相,,
對住你真係唔知好嬲定好笑,,唉"隨緣啦
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>v<,, 2006 年 5 月 16 日 星期二 
-v-,,今日無咩野想講囉!!,,心情不太好
淨係今朝SET頭都搞左半個鐘,,
中文堂默書,,大致上都ok既,,可惜錯左3個字-v-!!
煲冬瓜,,音樂,,英文堂都無咩野啦,,
之後臨食LUNCH前,,李嘉豪同哥哥唔知玩咩,,
果條友推左哥哥落地=________=,,唉!!
之後就又要英文,,西史同數學,,MISS又興起連叫我兩次=3=!!
搞到行左兩次,,dd粉筆好"乾淨嫁嘛!!
放學果陣,,上左電腦室!!
旁有羊仔,,家俊同阿虫!!..咁就4點幾就返屋屋了!!
無咩心機,,
______________________________
TO:鍾某人!!,,
唔好成日聽人地講啦,,
dd人話係就係,,
用個腦諗下啦,,我點會鍾意你呀 ..
對住你真係唔知好嬲定好笑,,唉"隨緣啦
在此補上不可沒友歌詞,,襯哂你 ...
別要太大成見 願可某月某日發掘這真相,,
對住你真係唔知好嬲定好笑,,唉"隨緣啦
________________________________
I LOVE AND WANT MY BABY. . !!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|