|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 10 月 13 日 星期五 
2006-10-13
'`*
TodaY .. 返到SCHOOL' 李sIR以為我系F.3'' -33333-
上到 去' '' 睇 書!! 落左堂' 上會計' 做到死死 下''
小息' ' 之後 上ENgx2'' 再小息'' CHIn x2''
thaNTHAn ... LUnCH'* 去左 華潤買 飯 返SCHoOL食'
陪 WAI2' 睇 波'' 佢自己 又吾睇 怕羞""" 呵 !!!
THAN' * 返上去' !! ART*- 玩 AND 畫畫']]]]
比 丫BEE 同 A.MAN 笑q 死'' 差d 眼水 刀 走埋出黎 ''
((( 口合' ... 好好 玩 '' !
最衰刀系 你 ,, 丫BEE' 吾系你玩我刀吾會玩''))
放學'' 上左4樓攞野,, 落 返1樓 整 BLOAD<--'吾知有冇 串錯!
由4點左右 開始 整'',, 整到 6點幾7點'' 整到校 長刀上埋黎 添 !!
走囉 '' 各 位 咸濕佬''' 7點.. 走了 '!
去左 花 都個 邊'' !! KAZKY 買左 燒買 食''
食完 去 答 車, 走'' 返到 黎8點幾' 食飯''!
11點幾 走去 訓了 '!!! 仲TwO DaY S 乍''!!!
刊登時間︰2006-10-14 10:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|