|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 10 月 9 日 星期一 
2006-10-09
'`` GO TO SCHOOL'!!
發覺個 日記 刀冇咩人黎 '!\
SO 日日刀 吾 想打 NA'... .. .
訓教好 過!.. .
今日 返到SCHOOL" 上去班 度'!
上ECOM... 訓教到死' ! 今日 全日刀不停地 打喊路'
中文'' 簡直系想 訓 添NA"!\/
COM 刀 是 喔'''' 就黎 變 大口仔'
LUNCH' 去京川'' 食完 吾知邊 q個話5十3分''
搞到 全部系 度 跑 跑 跑' '' 跑到返去 原來都仲有 2,3分鐘'
死了'''' 上到去 點左 名'' 去上ART'!!!
上1堂'' 返上去 ' 4 06' 上ACCO'
忙到P'' 留系度做埋 先走得 ''
放 左'' 落 雨'' 同欣P 走'' 去到巴 士站'
卡門, MIN都黎哂' 同MIN, 欣P走*\/*
返到上水 '' !! 頂' 過左 站' 去行下NA'
行到去 上水 廣場' 睇下野' 打比 CARMAN個D''
去商務搵佢地'' 去傾傾傾'' 傾 左 HO 耐'
去火車 站 買 HELLOWEEN 票' 買q哂'
傷心 到爆 !!! than'* 問下na' 原來 紅磡仲 有得買'
個 陣5點半' 我同MIN 即刻 答火車 去紅磡買'!!!
勁嗎'???? 去到'' 超 驚買 哂' !
AR'' 買到' HAppY 死' 十5号去''
買完'' 去買左野食' 走'' 返上水'系火車 同min玩'
笑哂d KID 野'''' 卡 '!!!*
返到 黎'' 攰q死了' 返HM'!
8點了' 食飯' *-
刊登時間︰2006-10-09 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|