|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 10 月 6 日 星期五 
2006-10-06
'中秋 KID 節''!!!!
今日 返學 '' 冇 假放'!!
返到去 *- 上P. E'' 吾上'
曬死 了' 同 姓林個個同丫欣 傾計'
小息' 上2樓1陣' 之後 去 開LOKER'
MATHS' X2 中文'X2'' LUNCH'*
去京川' 同紫欣 食' 返返去' 落HALL'
好 ON9 AND 好好笑' !!! 放學' '
好快就走' 返上 水 ' 嘉 欣,MIN陪我剪髮'
洗完頭 丫欣就走了'' MIN陪我 '
剪完'! 各自 回家' -]] 返HM'!
玩 電腦' ---* MSN 左陣' 換3 出大圍'
自己1個出' 出到 火車站 見到 卜上公'
出到去' 食完 野 就 趕返黎' 答緊車個陣'
佢地1個2個 先話吾 出'' 食佢地個 屎''
最 後個 行黎行去' 仲 返埋 屋企' MIN先 同我出去行左陣'
買許留山 ' 飲飲飲''
仲 以為今 日吾會有野令我笑'' 最後都 系我'
玩左 D野'' 笑Q 死'' `* 卡'''
刊登時間︰2006-10-07 12:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|