|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 11 月 2 日 星期四 
2006-11-02
朋友 ... .. 吾係你 ,, 我吾會口甘!!!
但係係你 怪我 先 ,,, 吾好意思 ,,'\/
{{ * 我 的 好朋友 可能 不 熟你 ' }}
甘 日 ,, 返到 school * 早會會 '''' 企企 企 ,,
企左 陣 ,, 丫 sIR 同我係口甘 傾 ,, .. . . 傾到佢 吾 停口 .. .
我就 係口甘 555 ... !!!! THaN.. 上P.E' 跨''難 '' ``
跨死 我 .. .. 上完 P. E ,, 上去 2樓 ,, 之後 去4樓攞書'
THaN ,, 上MATH X2 '' THaN ,, CHIN X2,,
兩堂 刀係用1個 字黎形容;; [ 悶 ]
LUNCH ,* WITH ' {{ 琳琳 ,,LAMMUI,, 家雯,, 老鴨 ,, 蝦米,,小茵 '}}食 '
個 間 泰國 野刀 ON 膠膠 的 ,, 食完 飯飯 ' 返SCHOOL!
上 ENG, ,, 開頭 就冇咩 野 ' 之後我 釣哂 魚仔 '!!!! 悶死 ,,
肥仔 超 好 笑 .. . . 呵 '
***放左 學學,, 落去 2樓搵 蝦米 ,, 家雯 ,, 鬆弛 '' 上去 6樓 '* ,,
啦啦隊 ,, 同 鬆弛出去買野 ,, 之後 返返去 '' OK 口甘 喇 ' **** 無 言 '!
練到 4點幾 ,, 走 人 '*去 禮堂 ' 玩 丫,, 傾計 ' 6點到 走 '*
行去 m記 ,, 食 IcE CReAM ,, 食完 ' 閃人 '*
刊登時間︰2006-11-02 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|