|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 10 月 28 日 星期六 
2006-10-28
' SEE THE DEATH NOTE 主角 '''*
SHIT ,,, 之前 打 依個 日記 HAND q左 ''
搞到打左 好多 野 ' 冇 哂 *!!!!!
今日 ,, 10點幾 比 樓上 嘈 醒左 ,, ' 起左身 之後
玩電腦 ,, 睇電視 !!! 11 點幾 , 落去 天平體 育館 搵維維 '
之後 陪佢去 舊 磡,, 之後我返 HM' 返到HM '' 睇 電視 '!!
睇 * 魔蟲口入 '' 睇左 陣 ,,MIKO 就叫 我出去 喇 ,,,
出到 上水廣場,, 搵 MIKO, TiSSUE ,, LAMMUI'**!
之後 送tISSUE 去彩園 答273a""" 送完去 火車 站等埋家雯 ,
之後 答火車 出MKK,, 去到MK * 第1站去 左朗豪坊先 '' \/*
去到 ,, 已經 勁多人 ,,!!! 由 4點幾企到 5點幾 先見到佢 地 '!!
呵 ,, 好令仔 ,, 好令女喔 '!!! LUV"* 影左 好多 相子 ,**
睇到6點幾 , 去 行下 '*- 行到7點幾 ' 去 旺中行 ',,
行到 8點到, 去 M記食野 '!,, 超好笑' 比人望住哂'
之後 去 行街 '* 行到 十點 到 ' 去答火車 返上水 '!`
返到上水 就同 佢 地 買野食 , 之後 就 同 MIKO 返 HMHM 喇 '*
刊登時間︰2006-10-29 05:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|