YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
今日已經派左卷啦!好彩都有A!開心到暴呀~不過我覺得自己都唔係考得好好~
Jenny同Tina鬧交已經差唔多成半個月啦!到依家佢地仲冷戰緊~我真係好難做呀!
我依家陪Tina,啊Jenny又話我成日掛住理Tina~唔理佢!!!但我又驚我如果成日理Jenny,Tina又會唔開心喎!
真係要叫救命~邊個可以help me???My God!!!
經過幾日辛苦既考試後,今日終於考完啦!好開心啊!不過D成績就唔知點啦!希望唔會有b啦!
今日下午同Elanie,Jenny,Gigi&Apple去睇電影~本身唔想睇Harry Potter~但想睇個套D飛又買曬~所以佢地就話睇呢套啦!呢套都幾好睇~
文邪哥哥,幾日無見你啦!你唔係真係去吊頸自殺啊化??