YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
今日好開心呀!下午同人去完青衣城,閒左大約兩粒班鐘~我見到D鋪頭有好多我好鐘意既公仔,Winnie the Pooh~佢地好得意呀!好想買不過好貴,無錢~
之後就去左葵芳揾我啊媽!今次終於有D收穫啦!首先去睇衫,但係覺得唔靚!甘就無買到啦!然後去葵涌廣場到睇背囊,一去就去左一間我都唔知叫咩名既鋪頭,買左一個背囊!之後又係個間買左一件背心~本身之前都有去睇過,但係個陣覺得唔係好靚喎!今日去睇又覺得唔錯,所以就買左啦!今日真係開心到爆啊!!!
不過聽又要返學啦!超唔想返呀~
我頭先睇完叱咤樂壇頒獎典禮啊!不過仲未睇完,新聞之後仲有得睇!
我諗住睇晒全部先訓~但my parents唔俾我睇呀!好慘啊!
你地邊個有睇啊?
基仔拎左專業推介,叱咤十大既第二位啊!Yeah!!happy!!可惜攞唔到第一位啦!希望之後leo會攞多D獎啦!
神秘人,你都未話俾我聽我點解要送禮物俾你?你唔講我唔送架啦!HA!HA!甘即係我送咩俾你,你都要啦??我問多你一個問題,你有無睇我覆你個D留言架?