今日聖誕聯歡啊!(學校)好開心啊!好多野食,食到我想噁!超飽~仲有小息既時候,文邪幫我,tina,jenny一齊影相!係呢個時候,有一個令我地三個都好驚既啊sir出現,好矮架?Tina&jenny你地知架啦!!!坌藒M間話要幫我地影喎!嚇到我地即刻跑走!Jenny仲勁!唔知跑左去邊,好似落左五樓!我同Tina就返去班房,文邪就問我地同唔同佢合照!我地咪話好!當然要啦!居然有個靚仔甘主動問我地!唔應承就走寶啦!記住send返俾我地啊!唔好send俾其他人!
放學之後,我諗住去三樓平台買燒烤叉,點知無喎!樓下又無!下午去葵芳間百佳買!好彩有∼唔係就激死我啦!之後去西邨打羽毛球~打左一陣,我同tina&jenny講<I miss 黃sir>(盧星明都係度)盧就話:我講俾啊sir聽!點之過左一陣,啊sir真係由學校到走出黎!盧真係講俾啊sir聽!不過佢唔係講我講個句,而係同啊sir講話我講左一句<I meet you>無左個t音!跟住啊sir話返佢:我meet你啊!都係無左個t音~ 笑死我地!
之後,我地去左東邨,諗住去bevis屋企!佢居然唔俾我地入喎!(屋入面仲有Dicky,mina....)算!我地咪唔入囉!不過我憎死Bevis!!!!!!嬲死佢啊!!!!!!
就係甘樣,就過左一個下午啦!唉~時間過得真係快啊!!唔知你地覺唔覺得呢?
|