YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
因為之前部腦hand左...所以甘耐都無寫日記~sor 啊!
唉!今日家長日啊!成績一落千仗~都係唔好提啦!-_-
今日同Tina打羽毛球既時候真係好開心啊!黃sir真係打得...係(伯芹)啊!