YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
今日我同tina去葵芳啊!仲有兩個小妹妹添~
我地諗住去百佳買燒烤D食物!點知我地入到新都會廣場既時候,個度有一班歌星!我想去睇架!不過tina就唔俾我去,佢話佢去完百佳買野之後.佢就要走~事關佢啊媽係酒樓到等緊佢去食下午茶!買完野之後,佢真係即刻走左喎!於是,我咪同個兩個小妹妹去睇歌星囉!一企就企左成半粒鐘~仲影埋相添啊!興奮莫名啊!不過行到我隻腳好累啊!
我見到阿Don,Mandy,鄭融&劉日曦啦!本身仲有司徒端祈,不過走左嚕!影唔到佢個靚仔樣添!
不過都開心到極啦!哈哈哈!!!
文邪,送份聖誕禮物俾我啊?得唔得啊?
Yeah!!!我做晒英文既X'mas w.s.啦!真係可喜可賀啊!very happy~
不過我感冒同咳啊!食左D藥搞到我成個人都好累啊!好想訓覺!sleep sleep!!!乜都唔想講多句......
係上常識堂既時後.我既心情先稍為開心D咱!最慘都係想舉手答問題,啊sir又未問喎!佢見到我舉左手,就問我做咩!我話答問題,佢話:我都未問,甘快舉手做咩?之後就俾佢罰係黑板度分為十組,用黎計分!之後又係啊sir未問問題前舉手喎!然後佢就罰我企!very poor~~